A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
RAMOS, Tomás B. et al. Strategic environmental assessment in higher education: portuguese and brazilian cases. Journal of Cleaner Production, v. 106, n. 1, p. 222-228, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2014.12.088. Acesso em: 18 out. 2024.
APA
Ramos, T. B., Montano, M., Melo, J. J. de, Souza, M. P. de, Lemos, C. C. de, Domingues, A. R., & Polido, A. (2015). Strategic environmental assessment in higher education: portuguese and brazilian cases. Journal of Cleaner Production, 106( 1), 222-228. doi:10.1016/j.jclepro.2014.12.088
NLM
Ramos TB, Montano M, Melo JJ de, Souza MP de, Lemos CC de, Domingues AR, Polido A. Strategic environmental assessment in higher education: portuguese and brazilian cases [Internet]. Journal of Cleaner Production. 2015 ; 106( 1): 222-228.[citado 2024 out. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2014.12.088
Vancouver
Ramos TB, Montano M, Melo JJ de, Souza MP de, Lemos CC de, Domingues AR, Polido A. Strategic environmental assessment in higher education: portuguese and brazilian cases [Internet]. Journal of Cleaner Production. 2015 ; 106( 1): 222-228.[citado 2024 out. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2014.12.088
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
COOPER, Miguel et al. Elaboration and Implementation of a Waste Management Policy at the University of São Paulo (USP). Integrating Sustainability Thinking in Science and Engineering Curricula. Tradução . Cham: Springer International Publishing Switzerland, 2015. . Disponível em: https://doi.org/10.1007/978-3-319-09474-8_40. Acesso em: 18 out. 2024.
APA
Cooper, M., Pimenta, A. C., Mellucci, A., Meira, A. M. de, Silva, A. R., Cavalheiro, M. C. H. T., et al. (2015). Elaboration and Implementation of a Waste Management Policy at the University of São Paulo (USP). In Integrating Sustainability Thinking in Science and Engineering Curricula. Cham: Springer International Publishing Switzerland. doi:10.1007/978-3-319-09474-8_40
NLM
Cooper M, Pimenta AC, Mellucci A, Meira AM de, Silva AR, Cavalheiro MCHT, Zorigian CM, Sudan DC, Vitorino D, Lima ET, Rossi F, Tavares GA, Monti J, Moro MEG, Di Vitta PB, Moreira PG, Leme PCS, Simonelli SBJ, Gomes TM, Albuquerque VGC de, Delitti WBC, Romero M de A. Elaboration and Implementation of a Waste Management Policy at the University of São Paulo (USP) [Internet]. In: Integrating Sustainability Thinking in Science and Engineering Curricula. Cham: Springer International Publishing Switzerland; 2015. [citado 2024 out. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-319-09474-8_40
Vancouver
Cooper M, Pimenta AC, Mellucci A, Meira AM de, Silva AR, Cavalheiro MCHT, Zorigian CM, Sudan DC, Vitorino D, Lima ET, Rossi F, Tavares GA, Monti J, Moro MEG, Di Vitta PB, Moreira PG, Leme PCS, Simonelli SBJ, Gomes TM, Albuquerque VGC de, Delitti WBC, Romero M de A. Elaboration and Implementation of a Waste Management Policy at the University of São Paulo (USP) [Internet]. In: Integrating Sustainability Thinking in Science and Engineering Curricula. Cham: Springer International Publishing Switzerland; 2015. [citado 2024 out. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-319-09474-8_40
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
BRANDÃO, Maicom Sérgio e OMETTO, Aldo Roberto e LEME, P. C. S. Avaliação de sustentabilidade em instituições de educação superior: perspectivas e experiências globais. 2015, Anais.. São Paulo, SP: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo, 2015. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/88675f6a-54a8-427a-a6df-e694b295e6c7/brandao_m_et_al_academic.pdf. Acesso em: 18 out. 2024.
APA
Brandão, M. S., Ometto, A. R., & Leme, P. C. S. (2015). Avaliação de sustentabilidade em instituições de educação superior: perspectivas e experiências globais. In Anais. São Paulo, SP: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/88675f6a-54a8-427a-a6df-e694b295e6c7/brandao_m_et_al_academic.pdf
NLM
Brandão MS, Ometto AR, Leme PCS. Avaliação de sustentabilidade em instituições de educação superior: perspectivas e experiências globais [Internet]. Anais. 2015 ;[citado 2024 out. 18 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/88675f6a-54a8-427a-a6df-e694b295e6c7/brandao_m_et_al_academic.pdf
Vancouver
Brandão MS, Ometto AR, Leme PCS. Avaliação de sustentabilidade em instituições de educação superior: perspectivas e experiências globais [Internet]. Anais. 2015 ;[citado 2024 out. 18 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/88675f6a-54a8-427a-a6df-e694b295e6c7/brandao_m_et_al_academic.pdf
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PEREIRA, William César de Andrade et al. Virtual plataform of direct torque control of induction motor to assist in education of undergraduate students. 2015, Anais.. Rio de Janeiro, RJ: IEEE, 2015. Disponível em: https://doi.org/10.1109/ISIE.2015.7281574. Acesso em: 18 out. 2024.
APA
Pereira, W. C. de A., Aguiar, M. L. de, Paula, G. T. de, Monteiro, J. R. B. de A., Bazan, G. H., Castoldi, M. F., & Sanches, D. S. (2015). Virtual plataform of direct torque control of induction motor to assist in education of undergraduate students. In . Rio de Janeiro, RJ: IEEE. doi:10.1109/ISIE.2015.7281574
NLM
Pereira WC de A, Aguiar ML de, Paula GT de, Monteiro JRB de A, Bazan GH, Castoldi MF, Sanches DS. Virtual plataform of direct torque control of induction motor to assist in education of undergraduate students [Internet]. 2015 ;[citado 2024 out. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ISIE.2015.7281574
Vancouver
Pereira WC de A, Aguiar ML de, Paula GT de, Monteiro JRB de A, Bazan GH, Castoldi MF, Sanches DS. Virtual plataform of direct torque control of induction motor to assist in education of undergraduate students [Internet]. 2015 ;[citado 2024 out. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ISIE.2015.7281574