Development of an instructor guide tool: 'Three Stages of Holistic Debriefing’ (2020)
Source: Revista Latino-Americana de Enfermagem. Unidade: EERP
Subjects: ENFERMAGEM, EDUCAÇÃO EM SAÚDE, ENSINO SUPERIOR, APRENDIZAGEM
ABNT
GÓES, Fernanda dos Santos Nogueira de e JACKMAN, Deirdre. Development of an instructor guide tool: 'Three Stages of Holistic Debriefing’. Revista Latino-Americana de Enfermagem, v. 28, p. 1-9, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1518-8345.3089.3229. Acesso em: 17 out. 2024.APA
Góes, F. dos S. N. de, & Jackman, D. (2020). Development of an instructor guide tool: 'Three Stages of Holistic Debriefing’. Revista Latino-Americana de Enfermagem, 28, 1-9. doi:10.1590/1518-8345.3089.3229NLM
Góes F dos SN de, Jackman D. Development of an instructor guide tool: 'Three Stages of Holistic Debriefing’ [Internet]. Revista Latino-Americana de Enfermagem. 2020 ; 28 1-9.[citado 2024 out. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1518-8345.3089.3229Vancouver
Góes F dos SN de, Jackman D. Development of an instructor guide tool: 'Three Stages of Holistic Debriefing’ [Internet]. Revista Latino-Americana de Enfermagem. 2020 ; 28 1-9.[citado 2024 out. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1518-8345.3089.3229