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  • Unidade: ESALQ

    Subjects: BACON, ANÁLISE SENSORIAL DE ALIMENTOS, REDES SOCIAIS, CONSUMIDOR, DESENVOLVIMENTO DE PRODUTOS, DEFUMAÇÃO

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    • ABNT

      SALDAÑA VILLA, Erick Manuel. Use of sensory analysis and social media for product development driven by consumers: a case-study for smoked bacon. 2019. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, Piracicaba, 2019. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/11/11141/tde-29082019-121159/. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Saldaña Villa, E. M. (2019). Use of sensory analysis and social media for product development driven by consumers: a case-study for smoked bacon (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, Piracicaba. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/11/11141/tde-29082019-121159/
    • NLM

      Saldaña Villa EM. Use of sensory analysis and social media for product development driven by consumers: a case-study for smoked bacon [Internet]. 2019 ;[citado 2024 nov. 17 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/11/11141/tde-29082019-121159/
    • Vancouver

      Saldaña Villa EM. Use of sensory analysis and social media for product development driven by consumers: a case-study for smoked bacon [Internet]. 2019 ;[citado 2024 nov. 17 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/11/11141/tde-29082019-121159/
  • Source: Scientia Agropecuaria. Unidade: ESALQ

    Subjects: ANÁLISE SENSORIAL DE ALIMENTOS, BACON, CONSUMIDOR, DEFUMAÇÃO, GORDURAS

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      SALDANA, Erick et al. Effect of smoking and fat content on the dynamic perception of bacon by Brazilian consumers. Scientia Agropecuaria, v. 10, n. 2, p. 169-173, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.17268/sci.agropecu.2019.02.01. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Saldana, E., Martins, M. M., Menegali, B. S., Selani, M. M., & Contreras-Castillo, C. J. (2019). Effect of smoking and fat content on the dynamic perception of bacon by Brazilian consumers. Scientia Agropecuaria, 10( 2), 169-173. doi:10.17268/sci.agropecu.2019.02.01
    • NLM

      Saldana E, Martins MM, Menegali BS, Selani MM, Contreras-Castillo CJ. Effect of smoking and fat content on the dynamic perception of bacon by Brazilian consumers [Internet]. Scientia Agropecuaria. 2019 ; 10( 2): 169-173.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.17268/sci.agropecu.2019.02.01
    • Vancouver

      Saldana E, Martins MM, Menegali BS, Selani MM, Contreras-Castillo CJ. Effect of smoking and fat content on the dynamic perception of bacon by Brazilian consumers [Internet]. Scientia Agropecuaria. 2019 ; 10( 2): 169-173.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.17268/sci.agropecu.2019.02.01
  • Source: Meat Science. Unidade: ESALQ

    Subjects: BACON, ANÁLISE SENSORIAL DE ALIMENTOS, DEFUMAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      SALDAÑA, Erick et al. Descriptive and hedonic sensory perception of Brazilian consumers for smoked bacon. Meat Science, v. 147, p. 60-69, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.meatsci.2018.08.023. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Saldaña, E., Saldarriaga, L., Cabrera, J., Behrens, J. H., Selani, M. M., Rios-Mera, J. D., & Contreras-Castillo, C. J. (2019). Descriptive and hedonic sensory perception of Brazilian consumers for smoked bacon. Meat Science, 147, 60-69. doi:10.1016/j.meatsci.2018.08.023
    • NLM

      Saldaña E, Saldarriaga L, Cabrera J, Behrens JH, Selani MM, Rios-Mera JD, Contreras-Castillo CJ. Descriptive and hedonic sensory perception of Brazilian consumers for smoked bacon [Internet]. Meat Science. 2019 ; 147 60-69.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.meatsci.2018.08.023
    • Vancouver

      Saldaña E, Saldarriaga L, Cabrera J, Behrens JH, Selani MM, Rios-Mera JD, Contreras-Castillo CJ. Descriptive and hedonic sensory perception of Brazilian consumers for smoked bacon [Internet]. Meat Science. 2019 ; 147 60-69.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.meatsci.2018.08.023
  • Source: Scientia Agropecuaria. Unidade: ESALQ

    Subjects: ANÁLISE SENSORIAL DE ALIMENTOS, BACON, DEFUMAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VILLA -SALDAÑA, Erick Manuel et al. Obtaining the ideal smoked bacon: What is the influence of the product space and multivariate procedure to construct the external preference mapping?. Scientia Agropecuaria, v. 10, n. 1 , p. 29-37, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.17268/sci.agropecu.2019.01.03. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Villa -Saldaña, E. M., Martins, M. M., Menegali, B. S., Selani, M. M., & Contreras-Castillo, C. J. (2019). Obtaining the ideal smoked bacon: What is the influence of the product space and multivariate procedure to construct the external preference mapping? Scientia Agropecuaria, 10( 1 ), 29-37. doi:10.17268/sci.agropecu.2019.01.03
    • NLM

      Villa -Saldaña EM, Martins MM, Menegali BS, Selani MM, Contreras-Castillo CJ. Obtaining the ideal smoked bacon: What is the influence of the product space and multivariate procedure to construct the external preference mapping? [Internet]. Scientia Agropecuaria. 2019 ; 10( 1 ): 29-37.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.17268/sci.agropecu.2019.01.03
    • Vancouver

      Villa -Saldaña EM, Martins MM, Menegali BS, Selani MM, Contreras-Castillo CJ. Obtaining the ideal smoked bacon: What is the influence of the product space and multivariate procedure to construct the external preference mapping? [Internet]. Scientia Agropecuaria. 2019 ; 10( 1 ): 29-37.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.17268/sci.agropecu.2019.01.03

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