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  • Unidade: ESALQ

    Subjects: BACON, ANÁLISE SENSORIAL DE ALIMENTOS, REDES SOCIAIS, CONSUMIDOR, DESENVOLVIMENTO DE PRODUTOS, DEFUMAÇÃO

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    • ABNT

      SALDAÑA VILLA, Erick Manuel. Use of sensory analysis and social media for product development driven by consumers: a case-study for smoked bacon. 2019. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, Piracicaba, 2019. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/11/11141/tde-29082019-121159/. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Saldaña Villa, E. M. (2019). Use of sensory analysis and social media for product development driven by consumers: a case-study for smoked bacon (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, Piracicaba. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/11/11141/tde-29082019-121159/
    • NLM

      Saldaña Villa EM. Use of sensory analysis and social media for product development driven by consumers: a case-study for smoked bacon [Internet]. 2019 ;[citado 2024 nov. 17 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/11/11141/tde-29082019-121159/
    • Vancouver

      Saldaña Villa EM. Use of sensory analysis and social media for product development driven by consumers: a case-study for smoked bacon [Internet]. 2019 ;[citado 2024 nov. 17 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/11/11141/tde-29082019-121159/

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