Filtros : "ÁREAS DE CONSERVAÇÃO" "EACH-LCN-86" Limpar

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  • Source: GeoJournal of Tourism and Geosites. Unidade: EACH

    Subjects: GEOCONSERVAÇÃO, GEODIVERSIDADE, PARQUES, FORMAÇÕES GEOLÓGICAS, ÁREAS DE CONSERVAÇÃO

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    • ABNT

      PLETSCH, Mikhaela Aloísia Jéssie Santos et al. Geological and geomorphological elements as management tools in protected areas open to public use: a case study of the Pedroso's Natural Muncipal Park, Santo André, Brazil. GeoJournal of Tourism and Geosites, v. no 2014, n. 2, p. 112-125, 2014Tradução . . Disponível em: http://gtg.webhost.uoradea.ro/PDF/GTG-2-2014/2_153_Pletsch.pdf. Acesso em: 13 nov. 2024.
    • APA

      Pletsch, M. A. J. S., Velazquez Fernandez, V., Sobrinho, J. M. A., Borges, G. B., & Coutinho, C. S. (2014). Geological and geomorphological elements as management tools in protected areas open to public use: a case study of the Pedroso's Natural Muncipal Park, Santo André, Brazil. GeoJournal of Tourism and Geosites, no 2014( 2), 112-125. Recuperado de http://gtg.webhost.uoradea.ro/PDF/GTG-2-2014/2_153_Pletsch.pdf
    • NLM

      Pletsch MAJS, Velazquez Fernandez V, Sobrinho JMA, Borges GB, Coutinho CS. Geological and geomorphological elements as management tools in protected areas open to public use: a case study of the Pedroso's Natural Muncipal Park, Santo André, Brazil [Internet]. GeoJournal of Tourism and Geosites. 2014 ; no 2014( 2): 112-125.[citado 2024 nov. 13 ] Available from: http://gtg.webhost.uoradea.ro/PDF/GTG-2-2014/2_153_Pletsch.pdf
    • Vancouver

      Pletsch MAJS, Velazquez Fernandez V, Sobrinho JMA, Borges GB, Coutinho CS. Geological and geomorphological elements as management tools in protected areas open to public use: a case study of the Pedroso's Natural Muncipal Park, Santo André, Brazil [Internet]. GeoJournal of Tourism and Geosites. 2014 ; no 2014( 2): 112-125.[citado 2024 nov. 13 ] Available from: http://gtg.webhost.uoradea.ro/PDF/GTG-2-2014/2_153_Pletsch.pdf
  • Source: Journal of Agriculture and Environmental Sciences. Unidade: EACH

    Subjects: PROTEÇÃO AMBIENTAL, ÁREAS DE CONSERVAÇÃO, EDUCAÇÃO AMBIENTAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      IMBERNON, Rosely Aparecida Liguori e OLIVEIRA, Cauê Nascimento e GONÇALVES, Pedro Wagner. Environmental education within protected areas: a comparative study between the conservation unity in Brazil and the geoparks in Portugal. Journal of Agriculture and Environmental Sciences, v. 3, n. 3, p. 105-124, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.15640/jaes.v3n3a9. Acesso em: 13 nov. 2024.
    • APA

      Imbernon, R. A. L., Oliveira, C. N., & Gonçalves, P. W. (2014). Environmental education within protected areas: a comparative study between the conservation unity in Brazil and the geoparks in Portugal. Journal of Agriculture and Environmental Sciences, 3( 3), 105-124. doi:10.15640/jaes.v3n3a9
    • NLM

      Imbernon RAL, Oliveira CN, Gonçalves PW. Environmental education within protected areas: a comparative study between the conservation unity in Brazil and the geoparks in Portugal [Internet]. Journal of Agriculture and Environmental Sciences. 2014 ; 3( 3): 105-124.[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://doi.org/10.15640/jaes.v3n3a9
    • Vancouver

      Imbernon RAL, Oliveira CN, Gonçalves PW. Environmental education within protected areas: a comparative study between the conservation unity in Brazil and the geoparks in Portugal [Internet]. Journal of Agriculture and Environmental Sciences. 2014 ; 3( 3): 105-124.[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://doi.org/10.15640/jaes.v3n3a9
  • Source: Anais. Conference titles: Simpósio Brasileiro de Patrimônio Geológico - GeoBRheritage. Unidades: IGC, EACH

    Subjects: ÁREAS DE CONSERVAÇÃO, GEOTURISMO

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    • ABNT

      GARCIA, M. G. M. et al. Interpretação geológica em trilhas em unidades de conservação: exemplo do Litoral Norte de São Paulo. 2013, Anais.. Ouro Preto: Instituto de Geociências, Universidade de São Paulo, 2013. Disponível em: https://www.ageobr.org/_files/ugd/14b974_f5385445f3f34a98a4af543d39b5d649.pdf. Acesso em: 13 nov. 2024.
    • APA

      Garcia, M. G. M., Del Lama, E. A., Bourotte, C. L. M., & Martins, L. (2013). Interpretação geológica em trilhas em unidades de conservação: exemplo do Litoral Norte de São Paulo. In Anais. Ouro Preto: Instituto de Geociências, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.ageobr.org/_files/ugd/14b974_f5385445f3f34a98a4af543d39b5d649.pdf
    • NLM

      Garcia MGM, Del Lama EA, Bourotte CLM, Martins L. Interpretação geológica em trilhas em unidades de conservação: exemplo do Litoral Norte de São Paulo [Internet]. Anais. 2013 ;[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://www.ageobr.org/_files/ugd/14b974_f5385445f3f34a98a4af543d39b5d649.pdf
    • Vancouver

      Garcia MGM, Del Lama EA, Bourotte CLM, Martins L. Interpretação geológica em trilhas em unidades de conservação: exemplo do Litoral Norte de São Paulo [Internet]. Anais. 2013 ;[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://www.ageobr.org/_files/ugd/14b974_f5385445f3f34a98a4af543d39b5d649.pdf
  • Source: Resumos. Conference titles: Simpósio Nacional de Ensino e História de Ciências da Terra - EnsinoGEO. Unidade: EACH

    Subjects: GEOCIÊNCIAS (ENSINO), ENSINO FUNDAMENTAL, EDUCAÇÃO AMBIENTAL, ÁREAS DE CONSERVAÇÃO

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    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPOS, Larissa Gracielle Dellisa et al. "Do grão a rocha": atividade de experimentação aplicada em escola pública no patrimônio natural da humanidade - UNESCO, Juréia-Itatins, SP, Brasil. 2011, Anais.. Nova Friburgo: Escola de Artes, Ciências e Humanidades, Universidade de São Paulo, 2011. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/eccfece5-5b63-4cad-afba-c72210e423ca/2292143.pdf. Acesso em: 13 nov. 2024.
    • APA

      Campos, L. G. D., Viana, P. J., Imbernon, R. A. L., & Bourotte, C. L. M. (2011). "Do grão a rocha": atividade de experimentação aplicada em escola pública no patrimônio natural da humanidade - UNESCO, Juréia-Itatins, SP, Brasil. In Resumos. Nova Friburgo: Escola de Artes, Ciências e Humanidades, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/eccfece5-5b63-4cad-afba-c72210e423ca/2292143.pdf
    • NLM

      Campos LGD, Viana PJ, Imbernon RAL, Bourotte CLM. "Do grão a rocha": atividade de experimentação aplicada em escola pública no patrimônio natural da humanidade - UNESCO, Juréia-Itatins, SP, Brasil [Internet]. Resumos. 2011 ;[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/eccfece5-5b63-4cad-afba-c72210e423ca/2292143.pdf
    • Vancouver

      Campos LGD, Viana PJ, Imbernon RAL, Bourotte CLM. "Do grão a rocha": atividade de experimentação aplicada em escola pública no patrimônio natural da humanidade - UNESCO, Juréia-Itatins, SP, Brasil [Internet]. Resumos. 2011 ;[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/eccfece5-5b63-4cad-afba-c72210e423ca/2292143.pdf

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