Active learning in the teaching of qualitative research: application proposal (2022)
Source: Recima21 - Revista Científica Multidisciplinar. Unidade: FEA
Assunto: PESQUISA QUALITATIVA
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
GONDIM, Sonia Maria Guedes et al. Active learning in the teaching of qualitative research: application proposal. Recima21 - Revista Científica Multidisciplinar, v. 3, n. 10, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.47820/recima21.v3i10.1907. Acesso em: 07 out. 2024.APA
Gondim, S. M. G., Rodrigues, A. C. de A., Moscon, D. C. B., & Janissek, J. A. (2022). Active learning in the teaching of qualitative research: application proposal. Recima21 - Revista Científica Multidisciplinar, 3( 10). doi:10.47820/recima21.v3i10.1907NLM
Gondim SMG, Rodrigues AC de A, Moscon DCB, Janissek JA. Active learning in the teaching of qualitative research: application proposal [Internet]. Recima21 - Revista Científica Multidisciplinar. 2022 ;3( 10):[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.47820/recima21.v3i10.1907Vancouver
Gondim SMG, Rodrigues AC de A, Moscon DCB, Janissek JA. Active learning in the teaching of qualitative research: application proposal [Internet]. Recima21 - Revista Científica Multidisciplinar. 2022 ;3( 10):[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.47820/recima21.v3i10.1907