Fonte: Cogitare Enfermagem. Unidade: HRAC
Assuntos: COVID-19, PANDEMIAS, ENSINO E APRENDIZAGEM, ENFERMAGEM, SIMULAÇÃO (APRENDIZAGEM)
ABNT
COSTA, Raphael Raniere de Oliveira e ALMEIDA, Rodrigo Guimarães dos Santos e MAZZO, Alessandra. The use of clinical simulation in nursing education in brazil: conditions in the face of the COVID-19 pandemic. Cogitare Enfermagem. Curitiba: Hospital de Reabilitação de Anomalias Craniofaciais, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.5380/ce.v26i0.81207. Acesso em: 02 nov. 2024. , 2021APA
Costa, R. R. de O., Almeida, R. G. dos S., & Mazzo, A. (2021). The use of clinical simulation in nursing education in brazil: conditions in the face of the COVID-19 pandemic. Cogitare Enfermagem. Curitiba: Hospital de Reabilitação de Anomalias Craniofaciais, Universidade de São Paulo. doi:10.5380/ce.v26i0.81207NLM
Costa RR de O, Almeida RG dos S, Mazzo A. The use of clinical simulation in nursing education in brazil: conditions in the face of the COVID-19 pandemic [Internet]. Cogitare Enfermagem. 2021 ; 26[citado 2024 nov. 02 ] Available from: https://doi.org/10.5380/ce.v26i0.81207Vancouver
Costa RR de O, Almeida RG dos S, Mazzo A. The use of clinical simulation in nursing education in brazil: conditions in the face of the COVID-19 pandemic [Internet]. Cogitare Enfermagem. 2021 ; 26[citado 2024 nov. 02 ] Available from: https://doi.org/10.5380/ce.v26i0.81207