Source: Anais. Conference titles: Congresso Brasileiro de Informática na Educação - CBIE. Unidade: ICMC
Subjects: ONTOLOGIA, COOPERAÇÃO, ROTEIROS, MOTIVAÇÃO, JOGOS EDUCATIVOS, MODELOS DE APRENDIZAGEM, COMPUTAÇÃO APLICADA
ABNT
SILVA, Fernando H. C. e TODA, Armando M. e ISOTANI, Seiji. Towards a link between instructional approaches and gamification: a case study in a programming course. 2018, Anais.. Porto Alegre, RS: Sociedade Brasileira de Computação – SBC, 2018. Disponível em: https://doi.org/10.5753/cbie.wie.2018.157. Acesso em: 14 nov. 2024.APA
Silva, F. H. C., Toda, A. M., & Isotani, S. (2018). Towards a link between instructional approaches and gamification: a case study in a programming course. In Anais. Porto Alegre, RS: Sociedade Brasileira de Computação – SBC. doi:10.5753/cbie.wie.2018.157NLM
Silva FHC, Toda AM, Isotani S. Towards a link between instructional approaches and gamification: a case study in a programming course [Internet]. Anais. 2018 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.5753/cbie.wie.2018.157Vancouver
Silva FHC, Toda AM, Isotani S. Towards a link between instructional approaches and gamification: a case study in a programming course [Internet]. Anais. 2018 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.5753/cbie.wie.2018.157