Filtros : "Estados Unidos" "ECA" Removidos: "Pedagogia do Teatro" "Moraes, J J M" "TALAMO, MARIA DE FATIMA GONCALVES MOREIRA" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: VRA Bulletin. Unidade: ECA

    Assuntos: IMAGEM (ARTES), FORMATOS DE CATALOGAÇÃO, METADADOS, BASES DE DADOS, OBRA DE ARTE

    Versão PublicadaAcesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LIMA, Vânia Mara Alves e MACAMBYRA, Marina Marchini. The VRA core in a digital library of artistic production. VRA Bulletin, v. 50, n. 2, 2023Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003172662.pdf. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Lima, V. M. A., & Macambyra, M. M. (2023). The VRA core in a digital library of artistic production. VRA Bulletin, 50( 2). Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003172662.pdf
    • NLM

      Lima VMA, Macambyra MM. The VRA core in a digital library of artistic production [Internet]. VRA Bulletin. 2023 ; 50( 2):[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003172662.pdf
    • Vancouver

      Lima VMA, Macambyra MM. The VRA core in a digital library of artistic production [Internet]. VRA Bulletin. 2023 ; 50( 2):[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003172662.pdf
  • Fonte: Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture.. Unidade: ECA

    Assuntos: CIENTOMETRIA, CIÊNCIA, METADADOS

    Versão PublicadaAcesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FRADKIN, Chris e MUGNAINI, Rogério. Open science indicators as metadata fields ? Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. Tradução . [Lausanne]: Frontiers, 2023. . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003167215.pdf. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Fradkin, C., & Mugnaini, R. (2023). Open science indicators as metadata fields ? In Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture.. [Lausanne]: Frontiers. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003167215.pdf
    • NLM

      Fradkin C, Mugnaini R. Open science indicators as metadata fields ? [Internet]. In: Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. [Lausanne]: Frontiers; 2023. [citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003167215.pdf
    • Vancouver

      Fradkin C, Mugnaini R. Open science indicators as metadata fields ? [Internet]. In: Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. [Lausanne]: Frontiers; 2023. [citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003167215.pdf
  • Unidade: ECA

    Assuntos: CIÊNCIA, PRODUÇÃO CIENTÍFICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. . [Lausanne]: Frontiers. Disponível em: https://doi.org/10.3389/978-2-8325-3873-9. Acesso em: 18 nov. 2024. , 2023
    • APA

      Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. (2023). Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. [Lausanne]: Frontiers. doi:10.3389/978-2-8325-3873-9
    • NLM

      Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture [Internet]. 2023 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.3389/978-2-8325-3873-9
    • Vancouver

      Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture [Internet]. 2023 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.3389/978-2-8325-3873-9
  • Fonte: Social Marketing Quarterly. Unidade: ECA

    Assuntos: MARKETING SOCIAL, ANTIRRACISMO, RACISMO, MUDANÇA SOCIAL

    PrivadoAcesso à fonteAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LEITE, Francisco e BATISTA, Leandro Leonardo. Anti-racism and social marketing: paths for research and intervention. Social Marketing Quarterly, v. 29, n. 1, p. 3-27, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1177/15245004221144992. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Leite, F., & Batista, L. L. (2023). Anti-racism and social marketing: paths for research and intervention. Social Marketing Quarterly, 29( 1), 3-27. doi:10.1177/15245004221144992
    • NLM

      Leite F, Batista LL. Anti-racism and social marketing: paths for research and intervention [Internet]. Social Marketing Quarterly. 2023 ; 29( 1): 3-27.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1177/15245004221144992
    • Vancouver

      Leite F, Batista LL. Anti-racism and social marketing: paths for research and intervention [Internet]. Social Marketing Quarterly. 2023 ; 29( 1): 3-27.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1177/15245004221144992
  • Fonte: Journal of Network Music and Arts. Unidade: ECA

    Assuntos: MÚSICA, MÚSICA CONTEMPORÂNEA, COMPOSIÇÃO MUSICAL, IMPROVISAÇÃO (MÚSICA), TECNOLOGIA MUSICAL, CRIAÇÃO ARTÍSTICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERRAZ, Sílvio e TEIXEIRA, William. Musical time in network interaction: the case of unfinished line. Journal of Network Music and Arts, v. 5, n. 2, p. 1-12, 2023Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003164904.pdf. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Ferraz, S., & Teixeira, W. (2023). Musical time in network interaction: the case of unfinished line. Journal of Network Music and Arts, 5( 2), 1-12. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003164904.pdf
    • NLM

      Ferraz S, Teixeira W. Musical time in network interaction: the case of unfinished line [Internet]. Journal of Network Music and Arts. 2023 ; 5( 2): 1-12.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003164904.pdf
    • Vancouver

      Ferraz S, Teixeira W. Musical time in network interaction: the case of unfinished line [Internet]. Journal of Network Music and Arts. 2023 ; 5( 2): 1-12.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003164904.pdf
  • Fonte: Revista Caribeña de Ciencias Sociales. Unidade: ECA

    Assuntos: CIDADES INTELIGENTES, CIDADES DO FUTURO, INOVAÇÕES TECNOLÓGICAS

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RADFAHRER, Luli. La metrópolis controlada: porque las “ciudades inteligentes” difícilmente pueden ser creativas. Revista Caribeña de Ciencias Sociales, v. 12, n. may-ju 2023, p. 129-149, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.55905/rcssv12n1-008. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Radfahrer, L. (2023). La metrópolis controlada: porque las “ciudades inteligentes” difícilmente pueden ser creativas. Revista Caribeña de Ciencias Sociales, 12( may-ju 2023), 129-149. doi:10.55905/rcssv12n1-008
    • NLM

      Radfahrer L. La metrópolis controlada: porque las “ciudades inteligentes” difícilmente pueden ser creativas [Internet]. Revista Caribeña de Ciencias Sociales. 2023 ; 12( may-ju 2023): 129-149.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.55905/rcssv12n1-008
    • Vancouver

      Radfahrer L. La metrópolis controlada: porque las “ciudades inteligentes” difícilmente pueden ser creativas [Internet]. Revista Caribeña de Ciencias Sociales. 2023 ; 12( may-ju 2023): 129-149.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.55905/rcssv12n1-008
  • Fonte: Quantitative Science Studies. Unidade: ECA

    Assuntos: BIBLIOMETRIA, CIENTOMETRIA, CIÊNCIA DA INFORMAÇÃO, CIÊNCIA DA COMPUTAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PEREIRA, Fabiana Andrade e MUGNAINI, Rogério. Mapping the use of Google Scholar in evaluative bibliometric or scientometric studies: a bibliometric review. Quantitative Science Studies, v. 4, n. 1, p. 234-245, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1162/qss_a_00231. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Pereira, F. A., & Mugnaini, R. (2023). Mapping the use of Google Scholar in evaluative bibliometric or scientometric studies: a bibliometric review. Quantitative Science Studies, 4( 1), 234-245. doi:10.1162/qss_a_00231
    • NLM

      Pereira FA, Mugnaini R. Mapping the use of Google Scholar in evaluative bibliometric or scientometric studies: a bibliometric review [Internet]. Quantitative Science Studies. 2023 ; 4( 1): 234-245.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1162/qss_a_00231
    • Vancouver

      Pereira FA, Mugnaini R. Mapping the use of Google Scholar in evaluative bibliometric or scientometric studies: a bibliometric review [Internet]. Quantitative Science Studies. 2023 ; 4( 1): 234-245.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1162/qss_a_00231
  • Fonte: Free Radical Biology & Medicine. Nome do evento: Biennial Congress of the Society for Free Radical Research International/SFRRI. Unidades: IQ, FM, ECA

    Assuntos: HIPERGLICEMIA, PROTEÍNAS

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GASPAR, Renato Simões et al. Protein disulphide isomerase A1 (PDI) supports platelet-endothelium interaction in hyperglycaemia: impacts on endothelial membrane biophysics and secretion of adhesionrelated proteins. Free Radical Biology & Medicine. New York: Instituto de Química, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://www.sciencedirect.com/journal/free-radical-biology-and-medicine/vol/208/suppl/S1. Acesso em: 18 nov. 2024. , 2023
    • APA

      Gaspar, R. S., França, Á. R. S., Diniz Filho, J. F. S., Santos, C. C. dos, Teixeira, L., Massafera, M. P., et al. (2023). Protein disulphide isomerase A1 (PDI) supports platelet-endothelium interaction in hyperglycaemia: impacts on endothelial membrane biophysics and secretion of adhesionrelated proteins. Free Radical Biology & Medicine. New York: Instituto de Química, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.sciencedirect.com/journal/free-radical-biology-and-medicine/vol/208/suppl/S1
    • NLM

      Gaspar RS, França ÁRS, Diniz Filho JFS, Santos CC dos, Teixeira L, Massafera MP, Bustos SO, Alencar LMR, Ronsein GE, Laurindo FRM. Protein disulphide isomerase A1 (PDI) supports platelet-endothelium interaction in hyperglycaemia: impacts on endothelial membrane biophysics and secretion of adhesionrelated proteins [Internet]. Free Radical Biology & Medicine. 2023 ; 208 S87 res. 182.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.sciencedirect.com/journal/free-radical-biology-and-medicine/vol/208/suppl/S1
    • Vancouver

      Gaspar RS, França ÁRS, Diniz Filho JFS, Santos CC dos, Teixeira L, Massafera MP, Bustos SO, Alencar LMR, Ronsein GE, Laurindo FRM. Protein disulphide isomerase A1 (PDI) supports platelet-endothelium interaction in hyperglycaemia: impacts on endothelial membrane biophysics and secretion of adhesionrelated proteins [Internet]. Free Radical Biology & Medicine. 2023 ; 208 S87 res. 182.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.sciencedirect.com/journal/free-radical-biology-and-medicine/vol/208/suppl/S1
  • Fonte: Proceedings, 2023. Nome do evento: World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics. Unidade: ECA

    Assuntos: COMPETÊNCIA INFORMACIONAL, LETRAMENTO DIGITAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARELLI, Brasilina e ANGELUCI, Alan. Media and information literacy among Brazilian K-12 teachers education system: a case study at Guarujá municipal education system. 2023, Anais.. [S.l.]: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2023. p. 152-156. Disponível em: https://doi.org/10.54808/WMSCI2023.01.152. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Passarelli, B., & Angeluci, A. (2023). Media and information literacy among Brazilian K-12 teachers education system: a case study at Guarujá municipal education system. In Proceedings, 2023 (p. 152-156). [S.l.]: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. doi:10.54808/WMSCI2023.01.152
    • NLM

      Passarelli B, Angeluci A. Media and information literacy among Brazilian K-12 teachers education system: a case study at Guarujá municipal education system [Internet]. Proceedings, 2023. 2023 ;( ): 152-156.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.54808/WMSCI2023.01.152
    • Vancouver

      Passarelli B, Angeluci A. Media and information literacy among Brazilian K-12 teachers education system: a case study at Guarujá municipal education system [Internet]. Proceedings, 2023. 2023 ;( ): 152-156.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.54808/WMSCI2023.01.152
  • Fonte: Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture.. Unidade: ECA

    Assuntos: CIÊNCIA, PRODUÇÃO CIENTÍFICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MUGNAINI, Rogério e FRADKIN, Chris e URS, Shalini Rangaraje. Editorial: open when, why, to whom ? changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. [Editorial]. Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. [Lausanne]: Frontiers. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003167207.pdf. Acesso em: 18 nov. 2024. , 2023
    • APA

      Mugnaini, R., Fradkin, C., & Urs, S. R. (2023). Editorial: open when, why, to whom ? changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. [Editorial]. Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture.. [Lausanne]: Frontiers. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003167207.pdf
    • NLM

      Mugnaini R, Fradkin C, Urs SR. Editorial: open when, why, to whom ? changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. [Editorial] [Internet]. Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. 2023 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003167207.pdf
    • Vancouver

      Mugnaini R, Fradkin C, Urs SR. Editorial: open when, why, to whom ? changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. [Editorial] [Internet]. Open when, why, to whom ?: changing challenges, perspectives and practices in a new research culture. 2023 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003167207.pdf
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: Scientia Moralitas Conference. Unidade: ECA

    Assuntos: ESCRITA (LINGUÍSTICA), INTERAÇÃO HOMEM-MÁQUINA, DIREITO AUTORAL, PROPRIEDADE INTELECTUAL

    PrivadoAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MATUCK, Artur. Ewriting prospectives: hybridity as a tool for human thought. 2023, Anais.. Washington: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2023. Disponível em: https://doi.org/10.5281/zenodo.7742888. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Matuck, A. (2023). Ewriting prospectives: hybridity as a tool for human thought. In Proceedings. Washington: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. doi:10.5281/zenodo.7742888
    • NLM

      Matuck A. Ewriting prospectives: hybridity as a tool for human thought [Internet]. Proceedings. 2023 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.5281/zenodo.7742888
    • Vancouver

      Matuck A. Ewriting prospectives: hybridity as a tool for human thought [Internet]. Proceedings. 2023 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.5281/zenodo.7742888
  • Nome do evento: World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics: WMSCI. Unidade: ECA

    Assuntos: LETRAMENTO DIGITAL, COMPETÊNCIA INFORMACIONAL, JOVENS

    PrivadoAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARELLI, Brasilina e ANGELUCI, Alan. A decade of youth behavior studies regarding ICT's impacts: notes on the experience of School of the Future Research Laboratory at the University of Săo Paulo - Brazil. 2022, Anais.. Florida: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://doi.org/10.54808/WMSCI2022.03.34. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Passarelli, B., & Angeluci, A. (2022). A decade of youth behavior studies regarding ICT's impacts: notes on the experience of School of the Future Research Laboratory at the University of Săo Paulo - Brazil. In . Florida: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. doi:10.54808/WMSCI2022.03.34
    • NLM

      Passarelli B, Angeluci A. A decade of youth behavior studies regarding ICT's impacts: notes on the experience of School of the Future Research Laboratory at the University of Săo Paulo - Brazil [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.54808/WMSCI2022.03.34
    • Vancouver

      Passarelli B, Angeluci A. A decade of youth behavior studies regarding ICT's impacts: notes on the experience of School of the Future Research Laboratory at the University of Săo Paulo - Brazil [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.54808/WMSCI2022.03.34
  • Fonte: Research, project, & lighthing talk abstracts 2022. Nome do evento: Planetary Health Annual Meeting:Building the Field and Growing the Movement. Unidades: EP, PUSP-C, ICMC, ECA, IEA

    Assuntos: SAÚDE MUNDIAL, ENGENHARIA, SAÚDE AMBIENTAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SARAIVA, Antonio Mauro et al. Planetary Health in Engineering: building a community. 2022, Anais.. Boston: Escola Politécnica, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.planetaryhealthannualmeeting.com/2022-abstracts. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Saraiva, A. M., Leite, B. C. C., Albertini, B. de C., Ulsen, C., Vianna, D., Miranda, D. da S., et al. (2022). Planetary Health in Engineering: building a community. In Research, project, & lighthing talk abstracts 2022. Boston: Escola Politécnica, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.planetaryhealthannualmeeting.com/2022-abstracts
    • NLM

      Saraiva AM, Leite BCC, Albertini B de C, Ulsen C, Vianna D, Miranda D da S, Xavier F, Soares FM, Borges GR, Machado G, Grimoni JAB, Okamoto Junior J, Ermilivitch L, Vega MLBP de la, Okuyama M von B, Seckler MM, Mauro MR, Pereira MCS, Simplicio Junior MA, Carmo NA do, Puglisi R de C, Martins JRS, Carvalho TCM de B, Delbem ACB, Montedo UB, Costa WF, Paranaiba C, Coelho ELD, Santiago R, Camargo T de S. Planetary Health in Engineering: building a community [Internet]. Research, project, & lighthing talk abstracts 2022. 2022 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.planetaryhealthannualmeeting.com/2022-abstracts
    • Vancouver

      Saraiva AM, Leite BCC, Albertini B de C, Ulsen C, Vianna D, Miranda D da S, Xavier F, Soares FM, Borges GR, Machado G, Grimoni JAB, Okamoto Junior J, Ermilivitch L, Vega MLBP de la, Okuyama M von B, Seckler MM, Mauro MR, Pereira MCS, Simplicio Junior MA, Carmo NA do, Puglisi R de C, Martins JRS, Carvalho TCM de B, Delbem ACB, Montedo UB, Costa WF, Paranaiba C, Coelho ELD, Santiago R, Camargo T de S. Planetary Health in Engineering: building a community [Internet]. Research, project, & lighthing talk abstracts 2022. 2022 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.planetaryhealthannualmeeting.com/2022-abstracts
  • Fonte: Journal of the american society for information science and technology. Unidade: ECA

    Assunto: HUMANIDADES DIGITAIS

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ZENG, Marcia Lei et al. JASIST special issue on digital humanities (DH). Journal of the american society for information science and technology. New York: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1002/asi.24584. Acesso em: 18 nov. 2024. , 2022
    • APA

      Zeng, M. L., Sula, C. A., Gracy, K. F., Hyvönen, E., & Lima, V. M. A. (2022). JASIST special issue on digital humanities (DH). Journal of the american society for information science and technology. New York: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. doi:10.1002/asi.24584
    • NLM

      Zeng ML, Sula CA, Gracy KF, Hyvönen E, Lima VMA. JASIST special issue on digital humanities (DH) [Internet]. Journal of the american society for information science and technology. 2022 ; 73 143-147.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1002/asi.24584
    • Vancouver

      Zeng ML, Sula CA, Gracy KF, Hyvönen E, Lima VMA. JASIST special issue on digital humanities (DH) [Internet]. Journal of the american society for information science and technology. 2022 ; 73 143-147.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1002/asi.24584
  • Fonte: American Research Journal of English and Literature. Unidade: ECA

    Assuntos: LITERATURA BRASILEIRA, POESIA, ANÁLISE DO DISCURSO, CONSUMO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARRASCOZA, João Anzanello. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case. American Research Journal of English and Literature, v. 8, n. 1, p. 97-102, 2022Tradução . . Disponível em: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Carrascoza, J. A. (2022). The production and consumption of precarious literature: an exemplary case. American Research Journal of English and Literature, 8( 1), 97-102. doi:10.21694/2378-9026.22020
    • NLM

      Carrascoza JA. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case [Internet]. American Research Journal of English and Literature. 2022 ; 8( 1): 97-102.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf
    • Vancouver

      Carrascoza JA. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case [Internet]. American Research Journal of English and Literature. 2022 ; 8( 1): 97-102.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf
  • Fonte: Journal of biological education. Unidade: ECA

    Assuntos: BIOLOGIA, JOGOS DE TABULEIRO, MÉTODOS DE ENSINO

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TEIXEIRA, Jonas da Silva et al. 'Let's play?': a systematic review of board games in biology. Journal of biological education, v. fe 2022, p. 1-20, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00219266.2022.2041461. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Teixeira, J. da S., Angeluci, A., Prates Junior, P., & Martin, J. G. P. (2022). 'Let's play?': a systematic review of board games in biology. Journal of biological education, fe 2022, 1-20. doi:10.1080/00219266.2022.2041461
    • NLM

      Teixeira J da S, Angeluci A, Prates Junior P, Martin JGP. 'Let's play?': a systematic review of board games in biology [Internet]. Journal of biological education. 2022 ; fe 20221-20.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2022.2041461
    • Vancouver

      Teixeira J da S, Angeluci A, Prates Junior P, Martin JGP. 'Let's play?': a systematic review of board games in biology [Internet]. Journal of biological education. 2022 ; fe 20221-20.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2022.2041461
  • Fonte: ReVista: Harvard Review of Latin America. Unidade: ECA

    Assuntos: IMAGEM, PANDEMIAS, COVID-19, OPINIÃO PÚBLICA (PSICOLOGIA)

    Versão PublicadaAcesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HAMBURGER, Esther. War of images and messages. ReVista: Harvard Review of Latin America, v. 17 fe 2021, 2021Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003048032.pdf. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Hamburger, E. (2021). War of images and messages. ReVista: Harvard Review of Latin America, 17 fe 2021. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003048032.pdf
    • NLM

      Hamburger E. War of images and messages [Internet]. ReVista: Harvard Review of Latin America. 2021 ;17 fe 2021[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003048032.pdf
    • Vancouver

      Hamburger E. War of images and messages [Internet]. ReVista: Harvard Review of Latin America. 2021 ;17 fe 2021[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003048032.pdf
  • Unidade: ECA

    Assuntos: HISTÓRIA DO CINEMA, CINEMA

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MELLO, Cecília. Polycentrism, periphery, and the place of Brazilian cinema in world cinema. Tradução . Albany: State University of New York Press, 2021. . . Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Mello, C. (2021). Polycentrism, periphery, and the place of Brazilian cinema in world cinema. In . Albany: State University of New York Press.
    • NLM

      Mello C. Polycentrism, periphery, and the place of Brazilian cinema in world cinema. Albany: State University of New York Press; 2021. [citado 2024 nov. 18 ]
    • Vancouver

      Mello C. Polycentrism, periphery, and the place of Brazilian cinema in world cinema. Albany: State University of New York Press; 2021. [citado 2024 nov. 18 ]
  • Fonte: Role of Information Science in a complex society. Unidade: ECA

    Assuntos: PROCESSAMENTO DE DADOS, CIÊNCIA DA INFORMAÇÃO, COMPETÊNCIA PROFISSIONAL

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RAMALHO, Rogério Aparecido Sá e SANT’ANA, Ricardo César Gonçalves e PALETTA, Francisco Carlos. Contributions of Information Science in the data science era: analysis from the cynefin framework. Role of Information Science in a complex society. Tradução . Pensilvânia: IGI Global, 2021. . Disponível em: https://doi.org/10.4018/978-1-7998-6512-4.ch004. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Ramalho, R. A. S., Sant’Ana, R. C. G., & Paletta, F. C. (2021). Contributions of Information Science in the data science era: analysis from the cynefin framework. In Role of Information Science in a complex society. Pensilvânia: IGI Global. doi:10.4018/978-1-7998-6512-4.ch004
    • NLM

      Ramalho RAS, Sant’Ana RCG, Paletta FC. Contributions of Information Science in the data science era: analysis from the cynefin framework [Internet]. In: Role of Information Science in a complex society. Pensilvânia: IGI Global; 2021. [citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.4018/978-1-7998-6512-4.ch004
    • Vancouver

      Ramalho RAS, Sant’Ana RCG, Paletta FC. Contributions of Information Science in the data science era: analysis from the cynefin framework [Internet]. In: Role of Information Science in a complex society. Pensilvânia: IGI Global; 2021. [citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.4018/978-1-7998-6512-4.ch004
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: International Public Relations Research Conference. Unidade: ECA

    Assuntos: COMUNICAÇÃO ORGANIZACIONAL, CULTURA ORGANIZACIONAL, RELAÇÕES PÚBLICAS, CONDIÇÕES DE TRABALHO, AMBIENTE ORGANIZACIONAL

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NASSAR, Paulo et al. How Public Relations can create ritual narratives to east the pains of the 21st century in the workplace. 2020, Anais.. Orlando: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2020. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003017624.pdf. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Nassar, P., Ribeiro, E. P., Farias, L. A. de, & Penafieri, V. (2020). How Public Relations can create ritual narratives to east the pains of the 21st century in the workplace. In Proceedings. Orlando: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003017624.pdf
    • NLM

      Nassar P, Ribeiro EP, Farias LA de, Penafieri V. How Public Relations can create ritual narratives to east the pains of the 21st century in the workplace [Internet]. Proceedings. 2020 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003017624.pdf
    • Vancouver

      Nassar P, Ribeiro EP, Farias LA de, Penafieri V. How Public Relations can create ritual narratives to east the pains of the 21st century in the workplace [Internet]. Proceedings. 2020 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003017624.pdf

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024