Filtros : "Marioni, Larissa da Silva" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Applied Economics. Unidade: FEA

    Subjects: EDUCAÇÃO, DESEMPENHO DO PROFESSOR, RENDIMENTO ESCOLAR, ECONOMETRIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARIONI, Larissa da Silva e FREGUGLIA, Ricardo da Silva e MENEZES-FILHO, Naércio Aquino. The impacts of teacher working conditions and human capital on student achievement: evidence from Brazilian longitudinal data. Applied Economics, v. 52, n. 6, p. 568-582, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00036846.2019.1650885. Acesso em: 12 nov. 2024.
    • APA

      Marioni, L. da S., Freguglia, R. da S., & Menezes-Filho, N. A. (2020). The impacts of teacher working conditions and human capital on student achievement: evidence from Brazilian longitudinal data. Applied Economics, 52( 6), 568-582. doi:10.1080/00036846.2019.1650885
    • NLM

      Marioni L da S, Freguglia R da S, Menezes-Filho NA. The impacts of teacher working conditions and human capital on student achievement: evidence from Brazilian longitudinal data [Internet]. Applied Economics. 2020 ; 52( 6): 568-582.[citado 2024 nov. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00036846.2019.1650885
    • Vancouver

      Marioni L da S, Freguglia R da S, Menezes-Filho NA. The impacts of teacher working conditions and human capital on student achievement: evidence from Brazilian longitudinal data [Internet]. Applied Economics. 2020 ; 52( 6): 568-582.[citado 2024 nov. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00036846.2019.1650885
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro Brasileiro de Econometria. Unidade: FEA

    Subjects: DESEMPENHO DO PROFESSOR, RENDIMENTO ESCOLAR, ECONOMETRIA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARIONI, Larissa da Silva e FREGUGLIA, Ricardo da Silva e MENEZES-FILHO, Naércio Aquino. Teacher quality and student achievement: evidence from Brazilian longitudinal data. 2014, Anais.. Rio de Janeiro: Sociedade Brasileira de Econometria, 2014. Disponível em: https://editorialexpress.com/cgi-bin/conference/download.cgi?db_name=SBE36&paper_id=115. Acesso em: 12 nov. 2024.
    • APA

      Marioni, L. da S., Freguglia, R. da S., & Menezes-Filho, N. A. (2014). Teacher quality and student achievement: evidence from Brazilian longitudinal data. In Anais. Rio de Janeiro: Sociedade Brasileira de Econometria. Recuperado de https://editorialexpress.com/cgi-bin/conference/download.cgi?db_name=SBE36&paper_id=115
    • NLM

      Marioni L da S, Freguglia R da S, Menezes-Filho NA. Teacher quality and student achievement: evidence from Brazilian longitudinal data [Internet]. Anais. 2014 ;[citado 2024 nov. 12 ] Available from: https://editorialexpress.com/cgi-bin/conference/download.cgi?db_name=SBE36&paper_id=115
    • Vancouver

      Marioni L da S, Freguglia R da S, Menezes-Filho NA. Teacher quality and student achievement: evidence from Brazilian longitudinal data [Internet]. Anais. 2014 ;[citado 2024 nov. 12 ] Available from: https://editorialexpress.com/cgi-bin/conference/download.cgi?db_name=SBE36&paper_id=115

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024