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  • Source: Interface - Comunicação, Saúde, Educação. Unidade: EACH

    Subjects: MARKETING, PROPAGANDA, ALIMENTOS, BEBIDAS, LEGISLAÇÃO PUBLICITÁRIA, DEFESA DO CONSUMIDOR

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      KASSAHARA, Aline e SARTI, Flávia Mori. Marketing of food and beverage in Brazil: scientific literature review on regulation and self-regulation of advertisements. Interface - Comunicação, Saúde, Educação, p. 01-14, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1807-57622016.0630. Acesso em: 16 jun. 2024.
    • APA

      Kassahara, A., & Sarti, F. M. (2017). Marketing of food and beverage in Brazil: scientific literature review on regulation and self-regulation of advertisements. Interface - Comunicação, Saúde, Educação, 01-14. doi:10.1590/1807-57622016.0630
    • NLM

      Kassahara A, Sarti FM. Marketing of food and beverage in Brazil: scientific literature review on regulation and self-regulation of advertisements [Internet]. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. 2017 ; 01-14.[citado 2024 jun. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-57622016.0630
    • Vancouver

      Kassahara A, Sarti FM. Marketing of food and beverage in Brazil: scientific literature review on regulation and self-regulation of advertisements [Internet]. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. 2017 ; 01-14.[citado 2024 jun. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-57622016.0630

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