Filtros : "Irlanda" "EEFE" Removidos: "JUDÔ" "EE-ENS" "Turquia" "1990" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Pharmacology research & perspectives. Unidade: EEFE

    Subjects: IDOSOS, SARCOPENIA, FORÇA MUSCULAR, SUPLEMENTOS DIETÉTICOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOES-SANTOS, Beatriz R et al. Nutritional strategies for improving sarcopenia outcomes in older adults: A narrative review. Pharmacology research & perspectives, v. 12, n. 5, p. 01-12, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1002/prp2.70019. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Goes-Santos, B. R., Carson, B. P., Fonseca, G. W. P. da, & Haehling, S. von. (2024). Nutritional strategies for improving sarcopenia outcomes in older adults: A narrative review. Pharmacology research & perspectives, 12( 5), 01-12. doi:10.1002/prp2.70019
    • NLM

      Goes-Santos BR, Carson BP, Fonseca GWP da, Haehling S von. Nutritional strategies for improving sarcopenia outcomes in older adults: A narrative review [Internet]. Pharmacology research & perspectives. 2024 ; 12( 5): 01-12.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1002/prp2.70019
    • Vancouver

      Goes-Santos BR, Carson BP, Fonseca GWP da, Haehling S von. Nutritional strategies for improving sarcopenia outcomes in older adults: A narrative review [Internet]. Pharmacology research & perspectives. 2024 ; 12( 5): 01-12.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1002/prp2.70019
  • Source: Physical Education and Sport Pedagogy. Unidade: EEFE

    Subjects: EDUCAÇÃO FÍSICA, DESENVOLVIMENTO PROFISSIONAL, PRECARIZAÇÃO DO TRABALHO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GONÇALVES, Luiza et al. 'We united to defend ourselves and face our struggles': nurturing a physical education teachers' community of practice in a precarious context. Physical Education and Sport Pedagogy, v. 27, n. 4, p. 339-352, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/17408989.2021.1891212. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Gonçalves, L., Parker, M., Luguetti, C., & Carbinatto, M. V. (2022). 'We united to defend ourselves and face our struggles': nurturing a physical education teachers' community of practice in a precarious context. Physical Education and Sport Pedagogy, 27( 4), 339-352. doi:10.1080/17408989.2021.1891212
    • NLM

      Gonçalves L, Parker M, Luguetti C, Carbinatto MV. 'We united to defend ourselves and face our struggles': nurturing a physical education teachers' community of practice in a precarious context [Internet]. Physical Education and Sport Pedagogy. 2022 ; 27( 4): 339-352.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1080/17408989.2021.1891212
    • Vancouver

      Gonçalves L, Parker M, Luguetti C, Carbinatto MV. 'We united to defend ourselves and face our struggles': nurturing a physical education teachers' community of practice in a precarious context [Internet]. Physical Education and Sport Pedagogy. 2022 ; 27( 4): 339-352.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1080/17408989.2021.1891212
  • Source: Movimento. Unidade: EEFE

    Subjects: EDUCAÇÃO FÍSICA, EDUCAÇÃO FÍSICA ESCOLAR, APRENDIZAGEM, DESENVOLVIMENTO PROFISSIONAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GONÇALVES, Luiza Lana e PARKER, Melissa e CARBINATTO, Michele Viviene. Comunidade de prática e o desenvolvimento profissional docente de professores de Educação Física em uma escola brasileira. Movimento, v. 27, p. 19 , 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.22456/1982-8918.113015. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Gonçalves, L. L., Parker, M., & Carbinatto, M. V. (2021). Comunidade de prática e o desenvolvimento profissional docente de professores de Educação Física em uma escola brasileira. Movimento, 27, 19 . doi:10.22456/1982-8918.113015
    • NLM

      Gonçalves LL, Parker M, Carbinatto MV. Comunidade de prática e o desenvolvimento profissional docente de professores de Educação Física em uma escola brasileira [Internet]. Movimento. 2021 ; 27 19 .[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.22456/1982-8918.113015
    • Vancouver

      Gonçalves LL, Parker M, Carbinatto MV. Comunidade de prática e o desenvolvimento profissional docente de professores de Educação Física em uma escola brasileira [Internet]. Movimento. 2021 ; 27 19 .[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.22456/1982-8918.113015
  • Source: Sport, Education and Society. Unidade: EEFE

    Subjects: PROFESSOR REFLEXIVO, DESENVOLVIMENTO PROFISSIONAL, SOLIDARIEDADE

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GONÇALVES, Luiza Lana et al. The facilitator's role in supporting physical education teachers' empowerment in a professional learning community. Sport, Education and Society, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/13573322.2020.1825371. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Gonçalves, L. L., Parker, M., Luguetti, C., & Carbinatto, M. V. (2020). The facilitator's role in supporting physical education teachers' empowerment in a professional learning community. Sport, Education and Society. doi:10.1080/13573322.2020.1825371
    • NLM

      Gonçalves LL, Parker M, Luguetti C, Carbinatto MV. The facilitator's role in supporting physical education teachers' empowerment in a professional learning community [Internet]. Sport, Education and Society. 2020 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13573322.2020.1825371
    • Vancouver

      Gonçalves LL, Parker M, Luguetti C, Carbinatto MV. The facilitator's role in supporting physical education teachers' empowerment in a professional learning community [Internet]. Sport, Education and Society. 2020 ;[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13573322.2020.1825371
  • Source: European Physical Education Review. Unidade: EEFE

    Subjects: ESPORTES, ESPORTES, GINÁSTICA ARTÍSTICA, ENSINO E APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LUGUETTI, Carla et al. The complexity, tensions and struggles in developing learning communities throughout a Sport Education season. European Physical Education Review, v. 25, n. 4, p. 1075-1092, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1177/1356336X18802285. Acesso em: 18 nov. 2024.
    • APA

      Luguetti, C., Lopes, P., Souza Sobrinho, D. R. de, Carbinatto, M. V., & MacPhail, A. (2019). The complexity, tensions and struggles in developing learning communities throughout a Sport Education season. European Physical Education Review, 25( 4), 1075-1092. doi:10.1177/1356336X18802285
    • NLM

      Luguetti C, Lopes P, Souza Sobrinho DR de, Carbinatto MV, MacPhail A. The complexity, tensions and struggles in developing learning communities throughout a Sport Education season [Internet]. European Physical Education Review. 2019 ; 25( 4): 1075-1092.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1177/1356336X18802285
    • Vancouver

      Luguetti C, Lopes P, Souza Sobrinho DR de, Carbinatto MV, MacPhail A. The complexity, tensions and struggles in developing learning communities throughout a Sport Education season [Internet]. European Physical Education Review. 2019 ; 25( 4): 1075-1092.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1177/1356336X18802285

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024