Filtros : "CURRÍCULOS E PROGRAMAS" "México" Removido: "2004" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Paulo Freire: el andariego de la utopia. Unidade: IME

    Subjects: ESCOLA PÚBLICA, CURRÍCULOS E PROGRAMAS

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VALLE, Júlio César Augusto do. El movimiento de reorientación curricular de Freire en São Paulo (1989-1992): contribuciones a la reflexión curricular. Paulo Freire: el andariego de la utopia. Tradução . Durango: Instituto Universitario Anglo Español, 2021. . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/2dde385a-a4d1-49f8-b0e4-ee027da1e911/3136107.pdf. Acesso em: 02 nov. 2024.
    • APA

      Valle, J. C. A. do. (2021). El movimiento de reorientación curricular de Freire en São Paulo (1989-1992): contribuciones a la reflexión curricular. In Paulo Freire: el andariego de la utopia. Durango: Instituto Universitario Anglo Español. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/2dde385a-a4d1-49f8-b0e4-ee027da1e911/3136107.pdf
    • NLM

      Valle JCA do. El movimiento de reorientación curricular de Freire en São Paulo (1989-1992): contribuciones a la reflexión curricular [Internet]. In: Paulo Freire: el andariego de la utopia. Durango: Instituto Universitario Anglo Español; 2021. [citado 2024 nov. 02 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/2dde385a-a4d1-49f8-b0e4-ee027da1e911/3136107.pdf
    • Vancouver

      Valle JCA do. El movimiento de reorientación curricular de Freire en São Paulo (1989-1992): contribuciones a la reflexión curricular [Internet]. In: Paulo Freire: el andariego de la utopia. Durango: Instituto Universitario Anglo Español; 2021. [citado 2024 nov. 02 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/2dde385a-a4d1-49f8-b0e4-ee027da1e911/3136107.pdf
  • Source: English public policies in Latin America: looking for innovation and systemic improvement in quality English language teaching. Unidade: ECA

    Subjects: LÍNGUA INGLESA, ENSINO DE LÍNGUA ESTRANGEIRA, EDUCAÇÃO ESCOLAR BÁSICA, CURRÍCULOS E PROGRAMAS

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. Notes for an effective english learning policy in Brazil =: Observaciones para una política efectiva para el aprendizaje del inglés en Brasil = Notas para uma política eficaz de aprendizagem de inglês no Brasil. English public policies in Latin America: looking for innovation and systemic improvement in quality English language teaching. Tradução . Mexico: British Council, 2018. . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003043001.pdf. Acesso em: 02 nov. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2018). Notes for an effective english learning policy in Brazil =: Observaciones para una política efectiva para el aprendizaje del inglés en Brasil = Notas para uma política eficaz de aprendizagem de inglês no Brasil. In English public policies in Latin America: looking for innovation and systemic improvement in quality English language teaching. Mexico: British Council. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003043001.pdf
    • NLM

      Siqueira I. Notes for an effective english learning policy in Brazil =: Observaciones para una política efectiva para el aprendizaje del inglés en Brasil = Notas para uma política eficaz de aprendizagem de inglês no Brasil [Internet]. In: English public policies in Latin America: looking for innovation and systemic improvement in quality English language teaching. Mexico: British Council; 2018. [citado 2024 nov. 02 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003043001.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. Notes for an effective english learning policy in Brazil =: Observaciones para una política efectiva para el aprendizaje del inglés en Brasil = Notas para uma política eficaz de aprendizagem de inglês no Brasil [Internet]. In: English public policies in Latin America: looking for innovation and systemic improvement in quality English language teaching. Mexico: British Council; 2018. [citado 2024 nov. 02 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003043001.pdf
  • Source: Latin-American Journal of Physics Education. Unidade: IFSC

    Subjects: CURRÍCULOS E PROGRAMAS, FÍSICA (ESTUDO E ENSINO)

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      COSTA, Luciano G. e BARROS, Marcelo Alves. Problems of physics education in Brazil. Latin-American Journal of Physics Education, v. 7, n. 2, p. 261-264, 2013Tradução . . Disponível em: http://www.lajpe.org/jun13/LAJPE_751_Luciano_Costa_preprint.pdf. Acesso em: 02 nov. 2024.
    • APA

      Costa, L. G., & Barros, M. A. (2013). Problems of physics education in Brazil. Latin-American Journal of Physics Education, 7( 2), 261-264. Recuperado de http://www.lajpe.org/jun13/LAJPE_751_Luciano_Costa_preprint.pdf
    • NLM

      Costa LG, Barros MA. Problems of physics education in Brazil [Internet]. Latin-American Journal of Physics Education. 2013 ; 7( 2): 261-264.[citado 2024 nov. 02 ] Available from: http://www.lajpe.org/jun13/LAJPE_751_Luciano_Costa_preprint.pdf
    • Vancouver

      Costa LG, Barros MA. Problems of physics education in Brazil [Internet]. Latin-American Journal of Physics Education. 2013 ; 7( 2): 261-264.[citado 2024 nov. 02 ] Available from: http://www.lajpe.org/jun13/LAJPE_751_Luciano_Costa_preprint.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024