Factors affecting satisfaction and loyalty to online group buying (2020)
Fonte: REGE - Revista de Gestão. Unidade: EACH
Assuntos: COMPRA E VENDA, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR, COMÉRCIO ELETRÔNICO
ABNT
GARCIA, Jorge Mazza et al. Factors affecting satisfaction and loyalty to online group buying. REGE - Revista de Gestão, v. 27, n. 3, p. 211-228, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0037. Acesso em: 11 out. 2024.APA
Garcia, J. M., Freire, O. B. de L., Santos, E. B. A., & Andrade, J. (2020). Factors affecting satisfaction and loyalty to online group buying. REGE - Revista de Gestão, 27( 3), 211-228. doi:10.1108/REGE-02-2018-0037NLM
Garcia JM, Freire OB de L, Santos EBA, Andrade J. Factors affecting satisfaction and loyalty to online group buying [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2020 ; 27( 3): 211-228.[citado 2024 out. 11 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0037Vancouver
Garcia JM, Freire OB de L, Santos EBA, Andrade J. Factors affecting satisfaction and loyalty to online group buying [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2020 ; 27( 3): 211-228.[citado 2024 out. 11 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0037