Filtros : "APRENDIZAGEM MOTORA" "MOTIVAÇÃO" "EACH" Removidos: "Okazaki, Victor Hugo Alves" "EACH-CAF-86" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Revista Brasileira de Educação Física e Esporte. Unidade: EACH

    Subjects: EDUCAÇÃO FÍSICA, DIDÁTICA, APRENDIZAGEM MOTORA, HABILIDADES MOTORAS (EDUCAÇÃO FÍSICA), MOTIVAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      EL KHOURI, Fernanda Buonome et al. Effects of command and guided discovery teaching styles on acquisition and retention of the handstand. Revista Brasileira de Educação Física e Esporte, v. 34, n. 1, p. 11-18, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.11606/issn.1981-4690.v34i1p11-18. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      El Khouri, F. B., Meira Junior, C. de M., Rodrigues, G. M., & Miranda, M. L. de J. (2020). Effects of command and guided discovery teaching styles on acquisition and retention of the handstand. Revista Brasileira de Educação Física e Esporte, 34( 1), 11-18. doi:10.11606/issn.1981-4690.v34i1p11-18
    • NLM

      El Khouri FB, Meira Junior C de M, Rodrigues GM, Miranda ML de J. Effects of command and guided discovery teaching styles on acquisition and retention of the handstand [Internet]. Revista Brasileira de Educação Física e Esporte. 2020 ; 34( 1): 11-18.[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://doi.org/10.11606/issn.1981-4690.v34i1p11-18
    • Vancouver

      El Khouri FB, Meira Junior C de M, Rodrigues GM, Miranda ML de J. Effects of command and guided discovery teaching styles on acquisition and retention of the handstand [Internet]. Revista Brasileira de Educação Física e Esporte. 2020 ; 34( 1): 11-18.[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://doi.org/10.11606/issn.1981-4690.v34i1p11-18
  • Source: JOURNAL OF MOTOR LEARNING AND DEVELOPMENT. Unidade: EACH

    Subjects: APRENDIZAGEM MOTORA, MOTIVAÇÃO, FEEDBACK

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MEIRA JUNIOR, Cassio de Miranda e FAIRBROTHER, Jeffrey T. Ego-Oriented learners show advantage in retention and transfer of balancing skill. JOURNAL OF MOTOR LEARNING AND DEVELOPMENT, v. 6, n. 2, p. 209-219, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1123/jmld.2017-0001. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Meira Junior, C. de M., & Fairbrother, J. T. (2018). Ego-Oriented learners show advantage in retention and transfer of balancing skill. JOURNAL OF MOTOR LEARNING AND DEVELOPMENT, 6( 2), 209-219. doi:10.1123/jmld.2017-0001
    • NLM

      Meira Junior C de M, Fairbrother JT. Ego-Oriented learners show advantage in retention and transfer of balancing skill [Internet]. JOURNAL OF MOTOR LEARNING AND DEVELOPMENT. 2018 ; 6( 2): 209-219.[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1123/jmld.2017-0001
    • Vancouver

      Meira Junior C de M, Fairbrother JT. Ego-Oriented learners show advantage in retention and transfer of balancing skill [Internet]. JOURNAL OF MOTOR LEARNING AND DEVELOPMENT. 2018 ; 6( 2): 209-219.[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1123/jmld.2017-0001

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024