Filtros : "APRENDIZAGEM" "FCFRP" Removidos: "GEOGRAFIA" "TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO" "FM-MDR" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Grad - Revista de Graduação USP. Unidades: FCFRP, FMRP

    Subjects: APRENDIZAGEM, BIOQUÍMICA, CURSO DE GRADUAÇÃO, ENSINO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DECHANDT, Carlos Roberto Porto et al. Contextualized class improves perception of students about spectrophotometry in biochemistry laboratory practices. Grad - Revista de Graduação USP, v. 3, n. 2, p. 71-74, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.11606/issn.2525-376X.v3i2p71-74. Acesso em: 16 nov. 2024.
    • APA

      Dechandt, C. R. P., Arruda, C., Vargas-Rechia, C. G., & Aires, C. P. (2018). Contextualized class improves perception of students about spectrophotometry in biochemistry laboratory practices. Grad - Revista de Graduação USP, 3( 2), 71-74. doi:10.11606/issn.2525-376X.v3i2p71-74
    • NLM

      Dechandt CRP, Arruda C, Vargas-Rechia CG, Aires CP. Contextualized class improves perception of students about spectrophotometry in biochemistry laboratory practices [Internet]. Grad - Revista de Graduação USP. 2018 ; 3( 2): 71-74.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.11606/issn.2525-376X.v3i2p71-74
    • Vancouver

      Dechandt CRP, Arruda C, Vargas-Rechia CG, Aires CP. Contextualized class improves perception of students about spectrophotometry in biochemistry laboratory practices [Internet]. Grad - Revista de Graduação USP. 2018 ; 3( 2): 71-74.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.11606/issn.2525-376X.v3i2p71-74
  • Source: Journal of Trace Elements in Medicine and Biology. Unidade: FCFRP

    Subjects: MERCÚRIO (ELEMENTO QUÍMICO) (TOXICIDADE), MANIFESTAÇÕES NEUROCOMPORTAMENTAIS, COMPORTAMENTO, APRENDIZAGEM, ROEDORES

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BISEN-HERSH, Emily et al. Behavioral effects of developmental methylmercury drinking water exposure in rodents. Journal of Trace Elements in Medicine and Biology, v. 28, n. 2, p. 117–124, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jtemb.2013.09.008. Acesso em: 16 nov. 2024.
    • APA

      Bisen-Hersh, E., Farina, M., Barbosa Júnior, F., Rocha, J. B. T., & Aschner, M. (2014). Behavioral effects of developmental methylmercury drinking water exposure in rodents. Journal of Trace Elements in Medicine and Biology, 28( 2), 117–124. doi:10.1016/j.jtemb.2013.09.008
    • NLM

      Bisen-Hersh E, Farina M, Barbosa Júnior F, Rocha JBT, Aschner M. Behavioral effects of developmental methylmercury drinking water exposure in rodents [Internet]. Journal of Trace Elements in Medicine and Biology. 2014 ; 28( 2): 117–124.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jtemb.2013.09.008
    • Vancouver

      Bisen-Hersh E, Farina M, Barbosa Júnior F, Rocha JBT, Aschner M. Behavioral effects of developmental methylmercury drinking water exposure in rodents [Internet]. Journal of Trace Elements in Medicine and Biology. 2014 ; 28( 2): 117–124.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jtemb.2013.09.008
  • Source: Neurobiology of Learning and Memory. Unidades: FMRP, FCFRP

    Subjects: MEMÓRIA, APRENDIZAGEM, PSICOFARMACOLOGIA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOUZA, F. A. M. et al. Intracerebroventricular effects of angiotensin II on a step-through passive avoidance task in rats. Neurobiology of Learning and Memory, v. 81, p. 100-103, 2004Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.nlm.2003.08.006. Acesso em: 16 nov. 2024.
    • APA

      Souza, F. A. M., Sanchis-Segura, C., Fukada, S. Y., Bortoli, V. C. de, Zangrossi Júnior, H., & Oliveira, A. M. de. (2004). Intracerebroventricular effects of angiotensin II on a step-through passive avoidance task in rats. Neurobiology of Learning and Memory, 81, 100-103. doi:10.1016/j.nlm.2003.08.006
    • NLM

      Souza FAM, Sanchis-Segura C, Fukada SY, Bortoli VC de, Zangrossi Júnior H, Oliveira AM de. Intracerebroventricular effects of angiotensin II on a step-through passive avoidance task in rats [Internet]. Neurobiology of Learning and Memory. 2004 ; 81 100-103.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.nlm.2003.08.006
    • Vancouver

      Souza FAM, Sanchis-Segura C, Fukada SY, Bortoli VC de, Zangrossi Júnior H, Oliveira AM de. Intracerebroventricular effects of angiotensin II on a step-through passive avoidance task in rats [Internet]. Neurobiology of Learning and Memory. 2004 ; 81 100-103.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.nlm.2003.08.006

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024