Filtros : "APRENDIZAGEM" "EEL-LOB" Removidos: "Psicologia Social" "2007" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of studies in education. Unidade: EEL

    Subjects: NEUROCIÊNCIAS, COGNIÇÃO, APRENDIZAGEM, ENSINO FUNDAMENTAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Giula Domingues et al. Contributions of Cognitive Neuroscience on Mathematical Learning as a Tool for Elementary School Teachers. Journal of studies in education, v. 12, n. 4, p. 43-53, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5296/jse.v12i4.20208. Acesso em: 30 ago. 2024.
    • APA

      Silva, G. D., Fonseca, L. S. da, Garcia, R. V., & Romao, E. C. (2022). Contributions of Cognitive Neuroscience on Mathematical Learning as a Tool for Elementary School Teachers. Journal of studies in education, 12( 4), 43-53. doi:10.5296/jse.v12i4.20208
    • NLM

      Silva GD, Fonseca LS da, Garcia RV, Romao EC. Contributions of Cognitive Neuroscience on Mathematical Learning as a Tool for Elementary School Teachers [Internet]. Journal of studies in education. 2022 ;12( 4): 43-53.[citado 2024 ago. 30 ] Available from: https://doi.org/10.5296/jse.v12i4.20208
    • Vancouver

      Silva GD, Fonseca LS da, Garcia RV, Romao EC. Contributions of Cognitive Neuroscience on Mathematical Learning as a Tool for Elementary School Teachers [Internet]. Journal of studies in education. 2022 ;12( 4): 43-53.[citado 2024 ago. 30 ] Available from: https://doi.org/10.5296/jse.v12i4.20208
  • Source: Resumos. Conference titles: XV EPIEC - Encontro do Programa de Pós-Graduação Interunidades em Ensino de Ciências. Unidade: EEL

    Subjects: ENSINO, APRENDIZAGEM

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FRANÇA, Maria Silvia Almeida de Souza e TOMACHUK, Celia R. Contos de Malba Tahan: aprendizagem significativa envolvendo a leitura, a matemática e a tecnologia. 2021, Anais.. São Paulo: Escola de Engenharia de Lorena, Universidade de São Paulo, 2021. . Acesso em: 30 ago. 2024.
    • APA

      França, M. S. A. de S., & Tomachuk, C. R. (2021). Contos de Malba Tahan: aprendizagem significativa envolvendo a leitura, a matemática e a tecnologia. In Resumos. São Paulo: Escola de Engenharia de Lorena, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      França MSA de S, Tomachuk CR. Contos de Malba Tahan: aprendizagem significativa envolvendo a leitura, a matemática e a tecnologia. Resumos. 2021 ;[citado 2024 ago. 30 ]
    • Vancouver

      França MSA de S, Tomachuk CR. Contos de Malba Tahan: aprendizagem significativa envolvendo a leitura, a matemática e a tecnologia. Resumos. 2021 ;[citado 2024 ago. 30 ]
  • Source: PRODUCTION (ABEPRO). Unidade: EEL

    Subjects: EDUCAÇÃO, ENGENHARIA, APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PEREIRA, Marco Antonio Carvalho e BARRETO, Maria Auxiliadora Motta e PAZETE, Marina. Application of Project-Based Learning in the first year of an Industrial Engineering Program: lessons learned and challenges. PRODUCTION (ABEPRO), v. 27, n. spe, p. e20162238-, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/0103-6513.223816. Acesso em: 30 ago. 2024.
    • APA

      Pereira, M. A. C., Barreto, M. A. M., & Pazete, M. (2017). Application of Project-Based Learning in the first year of an Industrial Engineering Program: lessons learned and challenges. PRODUCTION (ABEPRO), 27( spe), e20162238-. doi:10.1590/0103-6513.223816
    • NLM

      Pereira MAC, Barreto MAM, Pazete M. Application of Project-Based Learning in the first year of an Industrial Engineering Program: lessons learned and challenges [Internet]. PRODUCTION (ABEPRO). 2017 ;27( spe): e20162238-.[citado 2024 ago. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0103-6513.223816
    • Vancouver

      Pereira MAC, Barreto MAM, Pazete M. Application of Project-Based Learning in the first year of an Industrial Engineering Program: lessons learned and challenges [Internet]. PRODUCTION (ABEPRO). 2017 ;27( spe): e20162238-.[citado 2024 ago. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0103-6513.223816
  • Source: Production (ABEPRO). Unidade: EEL

    Subjects: APRENDIZAGEM, MÉTODOS DE ENSINO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GIORDANI, D.S. e MORAES, Elisangela de Jesus Candido e BARRETO, M. A. M. Simulation of a competitive business environment: a case study in a Chemical Engineering Program. Production (ABEPRO), v. 27, n. spe, p. 1-12, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/0103-6513.220616. Acesso em: 30 ago. 2024.
    • APA

      Giordani, D. S., Moraes, E. de J. C., & Barreto, M. A. M. (2017). Simulation of a competitive business environment: a case study in a Chemical Engineering Program. Production (ABEPRO), 27( spe), 1-12. doi:10.1590/0103-6513.220616
    • NLM

      Giordani DS, Moraes E de JC, Barreto MAM. Simulation of a competitive business environment: a case study in a Chemical Engineering Program [Internet]. Production (ABEPRO). 2017 ;27( spe): 1-12.[citado 2024 ago. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0103-6513.220616
    • Vancouver

      Giordani DS, Moraes E de JC, Barreto MAM. Simulation of a competitive business environment: a case study in a Chemical Engineering Program [Internet]. Production (ABEPRO). 2017 ;27( spe): 1-12.[citado 2024 ago. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0103-6513.220616
  • Source: PRODUCTION (ABEPRO). Unidade: EEL

    Subjects: EDUCAÇÃO, EDUCAÇÃO, APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GIORDANI, Domingos Sávio e MORAES, Elisângela de Jesus Cândido e BARRETO, Maria Auxiliadora Motta. Simulation of a competitive business environment: a case study in a Chemical Engineering Program. PRODUCTION (ABEPRO), v. 27, n. spe, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/0103-6513.220616. Acesso em: 30 ago. 2024.
    • APA

      Giordani, D. S., Moraes, E. de J. C., & Barreto, M. A. M. (2017). Simulation of a competitive business environment: a case study in a Chemical Engineering Program. PRODUCTION (ABEPRO), 27( spe). doi:10.1590/0103-6513.220616
    • NLM

      Giordani DS, Moraes E de JC, Barreto MAM. Simulation of a competitive business environment: a case study in a Chemical Engineering Program [Internet]. PRODUCTION (ABEPRO). 2017 ;27( spe):[citado 2024 ago. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0103-6513.220616
    • Vancouver

      Giordani DS, Moraes E de JC, Barreto MAM. Simulation of a competitive business environment: a case study in a Chemical Engineering Program [Internet]. PRODUCTION (ABEPRO). 2017 ;27( spe):[citado 2024 ago. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0103-6513.220616

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024