Filtros : "AGRONEGÓCIO" "Pião, Roberta de Castro Souza" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: International Journal of Agricultural Sustainability - IJAS. Unidades: FEA, FZEA, EP

    Subjects: AGRONEGÓCIO, CAFÉ, INOVAÇÕES TECNOLÓGICAS, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RAMIREZ-GOMEZ, Carlos Julian et al. The coffee value chain and its transition to sustainability in Brazil and Colombia from innovation system approach. International Journal of Agricultural Sustainability - IJAS, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/14735903.2022.2065794. Acesso em: 20 set. 2024.
    • APA

      Ramirez-Gomez, C. J., Saes, M. S. M., Silva, V. L. dos S., & Pião, R. de C. S. (2022). The coffee value chain and its transition to sustainability in Brazil and Colombia from innovation system approach. International Journal of Agricultural Sustainability - IJAS. doi:10.1080/14735903.2022.2065794
    • NLM

      Ramirez-Gomez CJ, Saes MSM, Silva VL dos S, Pião R de CS. The coffee value chain and its transition to sustainability in Brazil and Colombia from innovation system approach [Internet]. International Journal of Agricultural Sustainability - IJAS. 2022 ;[citado 2024 set. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1080/14735903.2022.2065794
    • Vancouver

      Ramirez-Gomez CJ, Saes MSM, Silva VL dos S, Pião R de CS. The coffee value chain and its transition to sustainability in Brazil and Colombia from innovation system approach [Internet]. International Journal of Agricultural Sustainability - IJAS. 2022 ;[citado 2024 set. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1080/14735903.2022.2065794
  • Source: Gestão & Produção. Unidade: EP

    Subjects: CANAIS DE DISTRIBUIÇÃO, PRODUTOS AGRÍCOLAS ORGÂNICOS, MARKETING DE INCENTIVO, AGRONEGÓCIO, VAREJO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SCALCO, Andréa Rossi e PIGATTO, Giuliana Aparecida Santini e PIÃO, Roberta de Castro Souza. Commercialization channels of organic products in Brazil: analysis at the first level of the production chain. Gestão & Produção, v. 24, n. 4, p. 777-789, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/0104-530x2189-16. Acesso em: 20 set. 2024.
    • APA

      Scalco, A. R., Pigatto, G. A. S., & Pião, R. de C. S. (2017). Commercialization channels of organic products in Brazil: analysis at the first level of the production chain. Gestão & Produção, 24( 4), 777-789. doi:10.1590/0104-530x2189-16
    • NLM

      Scalco AR, Pigatto GAS, Pião R de CS. Commercialization channels of organic products in Brazil: analysis at the first level of the production chain [Internet]. Gestão & Produção. 2017 ; 24( 4): 777-789.[citado 2024 set. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0104-530x2189-16
    • Vancouver

      Scalco AR, Pigatto GAS, Pião R de CS. Commercialization channels of organic products in Brazil: analysis at the first level of the production chain [Internet]. Gestão & Produção. 2017 ; 24( 4): 777-789.[citado 2024 set. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0104-530x2189-16
  • Source: Agronegôcios: gestão e inovação. Unidade: EP

    Subjects: AGRONEGÓCIO, EXPORTAÇÃO, COMÉRCIO EXTERIOR

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PIÃO, Roberta de Castro Souza e AMATO NETO, João. Exportações brasileiras de frutas certificadas: oportunidades de negócio para o empresário rural. Agronegôcios: gestão e inovação. Tradução . São Paulo: Saraiva, 2006. . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9f78c267-f828-40a0-bed0-f6cf7ec0db99/Amato-2006-Exportacoes%20brasileiras.pdf. Acesso em: 20 set. 2024.
    • APA

      Pião, R. de C. S., & Amato Neto, J. (2006). Exportações brasileiras de frutas certificadas: oportunidades de negócio para o empresário rural. In Agronegôcios: gestão e inovação. São Paulo: Saraiva. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/9f78c267-f828-40a0-bed0-f6cf7ec0db99/Amato-2006-Exportacoes%20brasileiras.pdf
    • NLM

      Pião R de CS, Amato Neto J. Exportações brasileiras de frutas certificadas: oportunidades de negócio para o empresário rural [Internet]. In: Agronegôcios: gestão e inovação. São Paulo: Saraiva; 2006. [citado 2024 set. 20 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9f78c267-f828-40a0-bed0-f6cf7ec0db99/Amato-2006-Exportacoes%20brasileiras.pdf
    • Vancouver

      Pião R de CS, Amato Neto J. Exportações brasileiras de frutas certificadas: oportunidades de negócio para o empresário rural [Internet]. In: Agronegôcios: gestão e inovação. São Paulo: Saraiva; 2006. [citado 2024 set. 20 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9f78c267-f828-40a0-bed0-f6cf7ec0db99/Amato-2006-Exportacoes%20brasileiras.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024