School mathematics and teaching authorship in Brazilian curriculum production (1929-2019) (2022)
Source: Revista de Ensino de Ciências e Matemática. Unidade: IME
Subjects: MATEMÁTICA, CURRÍCULOS E PROGRAMAS, EDUCAÇÃO MATEMÁTICA
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
VALLE, Júlio César Augusto do. School mathematics and teaching authorship in Brazilian curriculum production (1929-2019). Revista de Ensino de Ciências e Matemática, v. 13, n. 6, p. 1-17, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.26843/rencima.v13n6a29. Acesso em: 19 out. 2024.APA
Valle, J. C. A. do. (2022). School mathematics and teaching authorship in Brazilian curriculum production (1929-2019). Revista de Ensino de Ciências e Matemática, 13( 6), 1-17. doi:10.26843/rencima.v13n6a29NLM
Valle JCA do. School mathematics and teaching authorship in Brazilian curriculum production (1929-2019) [Internet]. Revista de Ensino de Ciências e Matemática. 2022 ; 13( 6): 1-17.[citado 2024 out. 19 ] Available from: https://doi.org/10.26843/rencima.v13n6a29Vancouver
Valle JCA do. School mathematics and teaching authorship in Brazilian curriculum production (1929-2019) [Internet]. Revista de Ensino de Ciências e Matemática. 2022 ; 13( 6): 1-17.[citado 2024 out. 19 ] Available from: https://doi.org/10.26843/rencima.v13n6a29