Source: Gestão e Produção. Unidade: FEARP
Subjects: MARCAS, CERVEJA, PRODUÇÃO INDUSTRIAL, ATENÇÃO SELETIVA, GESTÃO DE PROJETOS, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR
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ABNT
OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. Neuromarketing and its implications for operations management: an experiment with two brands of beer. Gestão e Produção, v. 26, n. 3, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/0104-530X3512-19. Acesso em: 01 out. 2024.APA
Oliveira, J. H. C. de, & Giraldi, J. de M. E. (2019). Neuromarketing and its implications for operations management: an experiment with two brands of beer. Gestão e Produção, 26( 3). doi:10.1590/0104-530X3512-19NLM
Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Neuromarketing and its implications for operations management: an experiment with two brands of beer [Internet]. Gestão e Produção. 2019 ; 26( 3):[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0104-530X3512-19Vancouver
Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Neuromarketing and its implications for operations management: an experiment with two brands of beer [Internet]. Gestão e Produção. 2019 ; 26( 3):[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0104-530X3512-19