Filtros : " IFSC333" "Estados Unidos" "Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior (CAPES)" Removido: "Napolitano, Hamilton Barbosa" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Biological Education. Unidade: IFSC

    Subjects: PROTEÍNAS (ESTUDO), FERRAMENTAS (ESTUDO E ENSINO), ENSINO MÉDIO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAVALHO, Julio Cesar Queiroz de e BELTRAMINI, Leila Maria e BOSSOLAN, Nelma Regina Segnini. Using a board game to teach protein synthesis to high school students. Journal of Biological Education, v. 53, n. 2, p. 205-216, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00219266.2018.1469532. Acesso em: 05 jul. 2024.
    • APA

      Cavalho, J. C. Q. de, Beltramini, L. M., & Bossolan, N. R. S. (2019). Using a board game to teach protein synthesis to high school students. Journal of Biological Education, 53( 2), 205-216. doi:10.1080/00219266.2018.1469532
    • NLM

      Cavalho JCQ de, Beltramini LM, Bossolan NRS. Using a board game to teach protein synthesis to high school students [Internet]. Journal of Biological Education. 2019 ; 53( 2): 205-216.[citado 2024 jul. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2018.1469532
    • Vancouver

      Cavalho JCQ de, Beltramini LM, Bossolan NRS. Using a board game to teach protein synthesis to high school students [Internet]. Journal of Biological Education. 2019 ; 53( 2): 205-216.[citado 2024 jul. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2018.1469532

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024