Filtros : "ADMINISTRAÇÃO" "FEA-EAD" Removidos: "Chile" "FOLHETO" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Management Learning. Unidade: FEA

    Assunto: ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAVALCANTI, Maria Fernanda Rios e SILVA, André Luís. Unveiling systemic oppression in business education: Freire’s contribution to our quest for social change. Management Learning, v. 55, n. 1, p. 141-164, 2024Tradução . . Disponível em: https://journals.sagepub.com/doi/epub/10.1177/13505076231220121. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Cavalcanti, M. F. R., & Silva, A. L. (2024). Unveiling systemic oppression in business education: Freire’s contribution to our quest for social change. Management Learning, 55( 1), 141-164. doi:10.1177/135050762312201
    • NLM

      Cavalcanti MFR, Silva AL. Unveiling systemic oppression in business education: Freire’s contribution to our quest for social change [Internet]. Management Learning. 2024 ; 55( 1): 141-164.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://journals.sagepub.com/doi/epub/10.1177/13505076231220121
    • Vancouver

      Cavalcanti MFR, Silva AL. Unveiling systemic oppression in business education: Freire’s contribution to our quest for social change [Internet]. Management Learning. 2024 ; 55( 1): 141-164.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://journals.sagepub.com/doi/epub/10.1177/13505076231220121
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: PERIÓDICOS CIENTÍFICOS, ARTIGO CIENTÍFICO, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HOURNEAUX JUNIOR, Flavio e HAMZA, Kavita Miadaira e SANTOS JHUNIOR, Ronaldo de Oliveira. RAUSP Management Journal: past, present, and future challenges. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1108/RAUSP-02-2023-271. Acesso em: 20 ago. 2024. , 2023
    • APA

      Hourneaux Junior, F., Hamza, K. M., & Santos Jhunior, R. de O. (2023). RAUSP Management Journal: past, present, and future challenges. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/RAUSP-02-2023-271
    • NLM

      Hourneaux Junior F, Hamza KM, Santos Jhunior R de O. RAUSP Management Journal: past, present, and future challenges. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 1. p. 2-4):[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-02-2023-271
    • Vancouver

      Hourneaux Junior F, Hamza KM, Santos Jhunior R de O. RAUSP Management Journal: past, present, and future challenges. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 1. p. 2-4):[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-02-2023-271
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: PUBLICAÇÕES ACADÊMICAS, INDICADORES CIENTÍFICOS, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HOURNEAUX JUNIOR, Flavio e HAMZA, Kavita Miadaira e JHUNIOR, Ronaldo de Oliveira Santos. How to navigate in the ocean of indexers, metrics, and rankings in the management field. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-04-2023-272/full/html. Acesso em: 20 ago. 2024. , 2023
    • APA

      Hourneaux Junior, F., Hamza, K. M., & Jhunior, R. de O. S. (2023). How to navigate in the ocean of indexers, metrics, and rankings in the management field. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/RAUSP-04-2023-272
    • NLM

      Hourneaux Junior F, Hamza KM, Jhunior R de OS. How to navigate in the ocean of indexers, metrics, and rankings in the management field. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 2): 90-96.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-04-2023-272/full/html
    • Vancouver

      Hourneaux Junior F, Hamza KM, Jhunior R de OS. How to navigate in the ocean of indexers, metrics, and rankings in the management field. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 2): 90-96.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-04-2023-272/full/html
  • Source: Ephemera: theory & politics in organization. Unidade: FEA

    Subjects: ORGANIZAÇÃO (ADMINISTRAÇÃO), CULTURA ORGANIZACIONAL, RESPONSABILIDADE SOCIAL, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAVALCANTI, Maria Fernanda Rios e SILVA, André Luís. Re-opening the field and epistemic justice: an anthropophagic framing of Robert Cooper. Ephemera: theory & politics in organization, v. 23, n. 3, p. 195-223, 2023Tradução . . Disponível em: https://ephemerajournal.org/sites/default/files/2024-05/23.3%20Cavalcanti%20and%20Silva.pdf. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Cavalcanti, M. F. R., & Silva, A. L. (2023). Re-opening the field and epistemic justice: an anthropophagic framing of Robert Cooper. Ephemera: theory & politics in organization, 23( 3), 195-223. Recuperado de https://ephemerajournal.org/sites/default/files/2024-05/23.3%20Cavalcanti%20and%20Silva.pdf
    • NLM

      Cavalcanti MFR, Silva AL. Re-opening the field and epistemic justice: an anthropophagic framing of Robert Cooper [Internet]. Ephemera: theory & politics in organization. 2023 ; 23( 3): 195-223.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://ephemerajournal.org/sites/default/files/2024-05/23.3%20Cavalcanti%20and%20Silva.pdf
    • Vancouver

      Cavalcanti MFR, Silva AL. Re-opening the field and epistemic justice: an anthropophagic framing of Robert Cooper [Internet]. Ephemera: theory & politics in organization. 2023 ; 23( 3): 195-223.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://ephemerajournal.org/sites/default/files/2024-05/23.3%20Cavalcanti%20and%20Silva.pdf
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: INTELIGÊNCIA ARTIFICIAL, GESTÃO DO CONHECIMENTO, ARTIGO CIENTÍFICO, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana e ALMEIDA, Marcos Inácio Severo de e MAZZON, José Afonso. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management. RAUSP Management Journal, v. 58, n. 3, p. 249-255, 2023Tradução . . Disponível em: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Almeida, M. I. S. de, & Mazzon, J. A. (2023). One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management. RAUSP Management Journal, 58( 3), 249-255. doi:10.1108/RAUSP-07-2023-273
    • NLM

      Isabella G, Almeida MIS de, Mazzon JA. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 3): 249-255.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html
    • Vancouver

      Isabella G, Almeida MIS de, Mazzon JA. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 3): 249-255.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO, ENSINO SUPERIOR

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SHINODA, Ana Carolina Messias e HOURNEAUX JUNIOR, Flavio. Quem sou e para onde vou: fatores facilitadores do desenvolvimento do propósito de vida de estudantes no Ensino Superior de Administração. 2023, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2023. Disponível em: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/422.pdf? Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Shinoda, A. C. M., & Hourneaux Junior, F. (2023). Quem sou e para onde vou: fatores facilitadores do desenvolvimento do propósito de vida de estudantes no Ensino Superior de Administração. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/422.pdf?
    • NLM

      Shinoda ACM, Hourneaux Junior F. Quem sou e para onde vou: fatores facilitadores do desenvolvimento do propósito de vida de estudantes no Ensino Superior de Administração [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/422.pdf?
    • Vancouver

      Shinoda ACM, Hourneaux Junior F. Quem sou e para onde vou: fatores facilitadores do desenvolvimento do propósito de vida de estudantes no Ensino Superior de Administração [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/422.pdf?
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: PESQUISA QUALITATIVA, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LUCAS, Angela Christina e GALLELI, Bárbara e HAMZA, Kavita Miadaira. Thoughts for improving qualitative research in management studies. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1108/RAUSP-06-2022-268. Acesso em: 20 ago. 2024. , 2022
    • APA

      Lucas, A. C., Galleli, B., & Hamza, K. M. (2022). Thoughts for improving qualitative research in management studies. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/RAUSP-06-2022-268
    • NLM

      Lucas AC, Galleli B, Hamza KM. Thoughts for improving qualitative research in management studies. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2022 ; 57( 3): 214-218.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-06-2022-268
    • Vancouver

      Lucas AC, Galleli B, Hamza KM. Thoughts for improving qualitative research in management studies. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2022 ; 57( 3): 214-218.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-06-2022-268
  • Source: International Journal of Sustainability in Higher Education. Unidade: FEA

    Subjects: ENSINO SUPERIOR, SUSTENTABILIDADE, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GALLELI, Bárbara et al. Sustainability in management undergraduate courses: mapping the Brazilian higher education institutions. International Journal of Sustainability in Higher Education, v. 23, n. 7, p. 1628-1647, 2022Tradução . . Disponível em: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJSHE-03-2021-0109/full/pdf?title=sustainability-in-management-undergraduate-courses-mapping-the-brazilian-higher-education-institutions. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Galleli, B., Teles, N. E. B., Freitas-Martins, M. S., Semprebon, E., & Hourneaux Junior, F. (2022). Sustainability in management undergraduate courses: mapping the Brazilian higher education institutions. International Journal of Sustainability in Higher Education, 23( 7), 1628-1647. doi:10.1108/IJSHE-03-2021-0109
    • NLM

      Galleli B, Teles NEB, Freitas-Martins MS, Semprebon E, Hourneaux Junior F. Sustainability in management undergraduate courses: mapping the Brazilian higher education institutions [Internet]. International Journal of Sustainability in Higher Education. 2022 ; 23( 7): 1628-1647.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJSHE-03-2021-0109/full/pdf?title=sustainability-in-management-undergraduate-courses-mapping-the-brazilian-higher-education-institutions
    • Vancouver

      Galleli B, Teles NEB, Freitas-Martins MS, Semprebon E, Hourneaux Junior F. Sustainability in management undergraduate courses: mapping the Brazilian higher education institutions [Internet]. International Journal of Sustainability in Higher Education. 2022 ; 23( 7): 1628-1647.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJSHE-03-2021-0109/full/pdf?title=sustainability-in-management-undergraduate-courses-mapping-the-brazilian-higher-education-institutions
  • Source: Revista Brasileira de Estudos Pedagógicos. Unidade: FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO, ADMINISTRAÇÃO DA EDUCAÇÃO, ENSINO E APRENDIZAGEM, TECNOLOGIA EDUCACIONAL, ENSINO MÉDIO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOMES, Claudio e VIANA, Adriana Backx Noronha. Explorando os efeitos da disponibilidade das tecnologias da informação e comunicação nos resultados do Enem. Revista Brasileira de Estudos Pedagógicos, v. 103, n. ja/abr. 2022, p. 37-60, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.24109/2176-6681.rbep.103i263.4731. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Gomes, C., & Viana, A. B. N. (2022). Explorando os efeitos da disponibilidade das tecnologias da informação e comunicação nos resultados do Enem. Revista Brasileira de Estudos Pedagógicos, 103( ja/abr. 2022), 37-60. doi:10.24109/2176-6681.rbep.103i263.4731
    • NLM

      Gomes C, Viana ABN. Explorando os efeitos da disponibilidade das tecnologias da informação e comunicação nos resultados do Enem [Internet]. Revista Brasileira de Estudos Pedagógicos. 2022 ; 103( ja/abr. 2022): 37-60.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.24109/2176-6681.rbep.103i263.4731
    • Vancouver

      Gomes C, Viana ABN. Explorando os efeitos da disponibilidade das tecnologias da informação e comunicação nos resultados do Enem [Internet]. Revista Brasileira de Estudos Pedagógicos. 2022 ; 103( ja/abr. 2022): 37-60.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.24109/2176-6681.rbep.103i263.4731
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO, ADMINISTRAÇÃO DE RISCO, GOVERNANÇA CORPORATIVA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOUSA, Ricardo Romero de e NANÓ, Andrea Mandorino e OLIVA, Fábio Lotti. Análise de maturidade em gerenciamento de riscos da Kalendae e proposta de desenvolvimento. 2021, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2021. Disponível em: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/510.pdf? Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Sousa, R. R. de, Nanó, A. M., & Oliva, F. L. (2021). Análise de maturidade em gerenciamento de riscos da Kalendae e proposta de desenvolvimento. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/510.pdf?
    • NLM

      Sousa RR de, Nanó AM, Oliva FL. Análise de maturidade em gerenciamento de riscos da Kalendae e proposta de desenvolvimento [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/510.pdf?
    • Vancouver

      Sousa RR de, Nanó AM, Oliva FL. Análise de maturidade em gerenciamento de riscos da Kalendae e proposta de desenvolvimento [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/510.pdf?
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Assunto: ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BRANDÃO, Caio Canuto Martins et al. Man versus machinem: the performance of quantitative hedge funds in Brazil. 2021, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2021. Disponível em: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/2443.pdf? Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Brandão, C. C. M., Ramos, F., Martelanc, R., Ramos, F., & Martelanc, R. (2021). Man versus machinem: the performance of quantitative hedge funds in Brazil. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/2443.pdf?
    • NLM

      Brandão CCM, Ramos F, Martelanc R, Ramos F, Martelanc R. Man versus machinem: the performance of quantitative hedge funds in Brazil [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/2443.pdf?
    • Vancouver

      Brandão CCM, Ramos F, Martelanc R, Ramos F, Martelanc R. Man versus machinem: the performance of quantitative hedge funds in Brazil [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/2443.pdf?
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO, MÉTODOS DE ENSINO, JOGOS EDUCATIVOS, TECNOLOGIA EDUCACIONAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PARDIM, Vanessa Itacaramby et al. Gamificar, por quê?: o engajamento como estratégia de combate à presença silenciosa do estudante do curso de administração. 2021, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2021. Disponível em: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/1721.pdf? Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Pardim, V. I., Pinochet, L. H. C., Viana, A. B. N., & Souza, C. A. de. (2021). Gamificar, por quê?: o engajamento como estratégia de combate à presença silenciosa do estudante do curso de administração. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/1721.pdf?
    • NLM

      Pardim VI, Pinochet LHC, Viana ABN, Souza CA de. Gamificar, por quê?: o engajamento como estratégia de combate à presença silenciosa do estudante do curso de administração [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/1721.pdf?
    • Vancouver

      Pardim VI, Pinochet LHC, Viana ABN, Souza CA de. Gamificar, por quê?: o engajamento como estratégia de combate à presença silenciosa do estudante do curso de administração [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/1721.pdf?
  • Source: International Journal od Productivity and Performance Management. Unidade: FEA

    Subjects: PRODUÇÃO CIENTÍFICA, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SUREKA, Riya et al. Fifteen years of international journal of productivity and performance management (2004–2018). International Journal od Productivity and Performance Management, v. 70, n. 5, p. 1092-1117, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/IJPPM-11-2019-0530. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Sureka, R., Kumar, S., Mangla, S. K., & Hourneaux Junior, F. (2021). Fifteen years of international journal of productivity and performance management (2004–2018). International Journal od Productivity and Performance Management, 70( 5), 1092-1117. doi:10.1108/IJPPM-11-2019-0530
    • NLM

      Sureka R, Kumar S, Mangla SK, Hourneaux Junior F. Fifteen years of international journal of productivity and performance management (2004–2018) [Internet]. International Journal od Productivity and Performance Management. 2021 ; 70( 5): 1092-1117.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/IJPPM-11-2019-0530
    • Vancouver

      Sureka R, Kumar S, Mangla SK, Hourneaux Junior F. Fifteen years of international journal of productivity and performance management (2004–2018) [Internet]. International Journal od Productivity and Performance Management. 2021 ; 70( 5): 1092-1117.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/IJPPM-11-2019-0530
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: FEA

    Subjects: ENSINO E APRENDIZAGEM, MÉTODOS DE ENSINO, ADMINISTRAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TEIXEIRA, Ana Christina Celano et al. The application of problem-based learning in business schools. 2021, Anais.. Maringá: ANPAD, 2021. . Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Teixeira, A. C. C., Mantovani, D. M. N., Loyola, B. C., & Hryniewicz, L. G. C. (2021). The application of problem-based learning in business schools. In Anais. Maringá: ANPAD.
    • NLM

      Teixeira ACC, Mantovani DMN, Loyola BC, Hryniewicz LGC. The application of problem-based learning in business schools. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 20 ]
    • Vancouver

      Teixeira ACC, Mantovani DMN, Loyola BC, Hryniewicz LGC. The application of problem-based learning in business schools. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 20 ]
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: PERIÓDICOS CIENTÍFICOS, ARTIGO CIENTÍFICO, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALBERGARIA, Matheus e HOURNEAUX JUNIOR, Flavio e LEITE, Patricia Fernanda Dionízio. Why should we care about preparing referee reports? [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1108/RAUSP-10-2021-0195. Acesso em: 20 ago. 2024. , 2021
    • APA

      Albergaria, M., Hourneaux Junior, F., & Leite, P. F. D. (2021). Why should we care about preparing referee reports? [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/RAUSP-10-2021-0195
    • NLM

      Albergaria M, Hourneaux Junior F, Leite PFD. Why should we care about preparing referee reports? [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2021 ; 56( 4): 386-389.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-10-2021-0195
    • Vancouver

      Albergaria M, Hourneaux Junior F, Leite PFD. Why should we care about preparing referee reports? [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2021 ; 56( 4): 386-389.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-10-2021-0195
  • Source: REGE - Revista de Gestão. Unidade: FEA

    Subjects: INOVAÇÕES TECNOLÓGICAS, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MELLO, Adriana Marotti de. Special issue theme: organizations and digital work in contemporariness. [Editorial]. REGE - Revista de Gestão. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1108/REGE-04-2021-156. Acesso em: 20 ago. 2024. , 2021
    • APA

      Mello, A. M. de. (2021). Special issue theme: organizations and digital work in contemporariness. [Editorial]. REGE - Revista de Gestão. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/REGE-04-2021-156
    • NLM

      Mello AM de. Special issue theme: organizations and digital work in contemporariness. [Editorial] [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2021 ; 28( 2): 179-181.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-04-2021-156
    • Vancouver

      Mello AM de. Special issue theme: organizations and digital work in contemporariness. [Editorial] [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2021 ; 28( 2): 179-181.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-04-2021-156
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO, PERIÓDICOS CIENTÍFICOS, ARTIGO CIENTÍFICO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HOURNEAUX JUNIOR, Flavio. Eight factors for desk-review rejection at RAUSP’s management journal. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1108/RAUSP-04-2020-151. Acesso em: 20 ago. 2024. , 2020
    • APA

      Hourneaux Junior, F. (2020). Eight factors for desk-review rejection at RAUSP’s management journal. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/RAUSP-04-2020-151
    • NLM

      Hourneaux Junior F. Eight factors for desk-review rejection at RAUSP’s management journal. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2020 ; 55( 2): 123-125.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-04-2020-151
    • Vancouver

      Hourneaux Junior F. Eight factors for desk-review rejection at RAUSP’s management journal. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2020 ; 55( 2): 123-125.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-04-2020-151
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO, PERIÓDICOS CIENTÍFICOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HOURNEAUX JUNIOR, Flavio. Reflections on the last four years of RAUSP’s Management Journal. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1108/RAUSP-02-2020-149. Acesso em: 20 ago. 2024. , 2020
    • APA

      Hourneaux Junior, F. (2020). Reflections on the last four years of RAUSP’s Management Journal. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/RAUSP-02-2020-149
    • NLM

      Hourneaux Junior F. Reflections on the last four years of RAUSP’s Management Journal. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2020 ; 55( 1): 2-3.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-02-2020-149
    • Vancouver

      Hourneaux Junior F. Reflections on the last four years of RAUSP’s Management Journal. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2020 ; 55( 1): 2-3.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-02-2020-149
  • Source: Innovating for a sustainable future. Conference titles: British Academy of Management Annual Conference - BAM. Unidade: FEA

    Subjects: SUSTENTABILIDADE, ENSINO SUPERIOR, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GALLELI, Bárbara et al. Is sustainability incorporated in mamagement undergraduate courses in Brazil ? 2020, Anais.. London: British Academy of Management, 2020. Disponível em: https://oxford-abstracts.s3.amazonaws.com/1c0feb4f-e527-43f9-ad4b-bdc98565ee52a.pdf. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Galleli, B., Teles, B. B., Martins, M. S. F., Semprebon, E., & Hourneaux Junior, F. (2020). Is sustainability incorporated in mamagement undergraduate courses in Brazil ? In Innovating for a sustainable future. London: British Academy of Management. Recuperado de https://oxford-abstracts.s3.amazonaws.com/1c0feb4f-e527-43f9-ad4b-bdc98565ee52a.pdf
    • NLM

      Galleli B, Teles BB, Martins MSF, Semprebon E, Hourneaux Junior F. Is sustainability incorporated in mamagement undergraduate courses in Brazil ? [Internet]. Innovating for a sustainable future. 2020 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://oxford-abstracts.s3.amazonaws.com/1c0feb4f-e527-43f9-ad4b-bdc98565ee52a.pdf
    • Vancouver

      Galleli B, Teles BB, Martins MSF, Semprebon E, Hourneaux Junior F. Is sustainability incorporated in mamagement undergraduate courses in Brazil ? [Internet]. Innovating for a sustainable future. 2020 ;[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://oxford-abstracts.s3.amazonaws.com/1c0feb4f-e527-43f9-ad4b-bdc98565ee52a.pdf
  • Source: Administração : Ensino & Pesquisa - RAEP. Unidade: FEA

    Subjects: ENSINO SUPERIOR, ESTUDANTES UNIVERSITÁRIOS, APRENDIZAGEM ESCOLAR, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Luisa Margarida Cagica et al. Estilos de aprendizagem dos alunos de administração: um estudo empírico aplicado em Instituições de Ensino Superior Portuguesas. Administração : Ensino & Pesquisa - RAEP, v. 21, n. 3, p. 348–384, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.13058/raep.2020.v21n3.1796. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Carvalho, L. M. C., Pereira, J. M. do F., Dias, R. M. T. S., & Viana, A. B. N. (2020). Estilos de aprendizagem dos alunos de administração: um estudo empírico aplicado em Instituições de Ensino Superior Portuguesas. Administração : Ensino & Pesquisa - RAEP, 21( 3), 348–384. doi:10.13058/raep.2020.v21n3.1796
    • NLM

      Carvalho LMC, Pereira JM do F, Dias RMTS, Viana ABN. Estilos de aprendizagem dos alunos de administração: um estudo empírico aplicado em Instituições de Ensino Superior Portuguesas [Internet]. Administração : Ensino & Pesquisa - RAEP. 2020 ; 21( 3): 348–384.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.13058/raep.2020.v21n3.1796
    • Vancouver

      Carvalho LMC, Pereira JM do F, Dias RMTS, Viana ABN. Estilos de aprendizagem dos alunos de administração: um estudo empírico aplicado em Instituições de Ensino Superior Portuguesas [Internet]. Administração : Ensino & Pesquisa - RAEP. 2020 ; 21( 3): 348–384.[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.13058/raep.2020.v21n3.1796

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024