Investigation of Meaningful Learning in organic chemistry I: A case study (2022)
Source: Pôster. Conference titles: Reunião Anual da Sociedade Brasileira de Quimica - RASBQ. Unidade: IQSC
Subjects: ESTUDO DE CASO, ENSINO SUPERIOR
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
HIRAGA, Kerlyn Karolyne Melo e CURVELO, Antonio Aprigio da Silva. Investigation of Meaningful Learning in organic chemistry I: A case study. 2022, Anais.. São Paulo: Instituto de Química de São Carlos, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eventweb.com.br/45rasbq/specific-files/manuscripts/45rasbq/1079_1647794902.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.APA
Hiraga, K. K. M., & Curvelo, A. A. da S. (2022). Investigation of Meaningful Learning in organic chemistry I: A case study. In Pôster. São Paulo: Instituto de Química de São Carlos, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eventweb.com.br/45rasbq/specific-files/manuscripts/45rasbq/1079_1647794902.pdfNLM
Hiraga KKM, Curvelo AA da S. Investigation of Meaningful Learning in organic chemistry I: A case study [Internet]. Pôster. 2022 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://www.eventweb.com.br/45rasbq/specific-files/manuscripts/45rasbq/1079_1647794902.pdfVancouver
Hiraga KKM, Curvelo AA da S. Investigation of Meaningful Learning in organic chemistry I: A case study [Internet]. Pôster. 2022 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://www.eventweb.com.br/45rasbq/specific-files/manuscripts/45rasbq/1079_1647794902.pdf