Filtros : "Colômbia" "África do Sul" Removidos: "Indexado no PubMed" "QBQ" "1946" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Critical arts. Unidade: IP

    Assuntos: COMUNIDADE INDÍGENA, CULTURA, EDUCAÇÃO NÃO FORMAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIMÃO, Lívia Mathias e SÁNCHEZ, Hernán. Cultural practices as scenario for non-formal education of children in the Wounaan-nonam community of the Colombian Pacific Coast. Critical arts, v. 31, n. 1, p. 49-63, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/02560046.2017.1300829. Acesso em: 04 jul. 2024.
    • APA

      Simão, L. M., & Sánchez, H. (2017). Cultural practices as scenario for non-formal education of children in the Wounaan-nonam community of the Colombian Pacific Coast. Critical arts, 31( 1), 49-63. doi:10.1080/02560046.2017.1300829
    • NLM

      Simão LM, Sánchez H. Cultural practices as scenario for non-formal education of children in the Wounaan-nonam community of the Colombian Pacific Coast [Internet]. Critical arts. 2017 ;31( 1): 49-63.[citado 2024 jul. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02560046.2017.1300829
    • Vancouver

      Simão LM, Sánchez H. Cultural practices as scenario for non-formal education of children in the Wounaan-nonam community of the Colombian Pacific Coast [Internet]. Critical arts. 2017 ;31( 1): 49-63.[citado 2024 jul. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02560046.2017.1300829

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024