Filtros : "EDUCAÇÃO" "ECA-CBD" "Inglês" Removidos: "Enfermagem em Saúde Pública" "FE" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Páginas a&b: arquivos e bibliotecas. Unidade: ECA

    Subjects: ESTUDANTES, JOVENS, COMUNICAÇÃO DIGITAL, TECNOLOGIA EDUCACIONAL, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO, LETRAMENTO DIGITAL, COMPETÊNCIA INFORMACIONAL, INTERNET, EDUCAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARELLI, Brasilina e ANGELUCI, Alan. Emerging trends on Brazilian connected students behavior. Páginas a&b: arquivos e bibliotecas, v. 3, n. 14, p. 28-37, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.21747/21836671/pag14a3. Acesso em: 05 ago. 2024.
    • APA

      Passarelli, B., & Angeluci, A. (2020). Emerging trends on Brazilian connected students behavior. Páginas a&b: arquivos e bibliotecas, 3( 14), 28-37. doi:10.21747/21836671/pag14a3
    • NLM

      Passarelli B, Angeluci A. Emerging trends on Brazilian connected students behavior [Internet]. Páginas a&b: arquivos e bibliotecas. 2020 ; 3( 14): 28-37.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://doi.org/10.21747/21836671/pag14a3
    • Vancouver

      Passarelli B, Angeluci A. Emerging trends on Brazilian connected students behavior [Internet]. Páginas a&b: arquivos e bibliotecas. 2020 ; 3( 14): 28-37.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://doi.org/10.21747/21836671/pag14a3
  • Source: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Unidade: ECA

    Subjects: JOVENS, INTERNET, EMPREENDEDORISMO, ATIVISMO, EDUCAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARELLI, Brasilina e VETRITTI, Fabiana Grieco Cabral de Mello. #ConnectedYouthBrazil Research: emerging literacies in a hyperconnected society. Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Tradução . Hershey: IGI Global, 2016. . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002804221.pdf. Acesso em: 05 ago. 2024.
    • APA

      Passarelli, B., & Vetritti, F. G. C. de M. (2016). #ConnectedYouthBrazil Research: emerging literacies in a hyperconnected society. In Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002804221.pdf
    • NLM

      Passarelli B, Vetritti FGC de M. #ConnectedYouthBrazil Research: emerging literacies in a hyperconnected society [Internet]. In: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global; 2016. [citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002804221.pdf
    • Vancouver

      Passarelli B, Vetritti FGC de M. #ConnectedYouthBrazil Research: emerging literacies in a hyperconnected society [Internet]. In: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global; 2016. [citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002804221.pdf
  • Unidade: ECA

    Subjects: UNIVERSIDADE, ENSINO SUPERIOR, EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GROSSMANN, Martin. Designing transformative models: the launching of the Intercontinental Academia in São Paulo, Brazil in April 2015. Tradução . São Paulo: IEA/USP, 2016. . . Acesso em: 05 ago. 2024.
    • APA

      Grossmann, M. (2016). Designing transformative models: the launching of the Intercontinental Academia in São Paulo, Brazil in April 2015. In . São Paulo: IEA/USP.
    • NLM

      Grossmann M. Designing transformative models: the launching of the Intercontinental Academia in São Paulo, Brazil in April 2015. São Paulo: IEA/USP; 2016. [citado 2024 ago. 05 ]
    • Vancouver

      Grossmann M. Designing transformative models: the launching of the Intercontinental Academia in São Paulo, Brazil in April 2015. São Paulo: IEA/USP; 2016. [citado 2024 ago. 05 ]
  • Source: Journal of Educational and Social Research. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO, ALFABETIZAÇÃO (ASPECTOS CULTURAIS), ORGANIZAÇÃO NÃO GOVERNAMENTAL, AFRODESCENDENTES, CIDADANIA (EDUCAÇÃO;METODOLOGIA)

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. Ethnic information literacy as education methodology. Journal of Educational and Social Research, v. 3, n. 2, p. 9-14, 2013Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002428907.pdf. Acesso em: 05 ago. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2013). Ethnic information literacy as education methodology. Journal of Educational and Social Research, 3( 2), 9-14. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002428907.pdf
    • NLM

      Siqueira I. Ethnic information literacy as education methodology [Internet]. Journal of Educational and Social Research. 2013 ; 3( 2): 9-14.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002428907.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. Ethnic information literacy as education methodology [Internet]. Journal of Educational and Social Research. 2013 ; 3( 2): 9-14.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002428907.pdf
  • Source: Journal of Educational and Social Research. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO, ALFABETIZAÇÃO (ASPECTOS CULTURAIS), AFRODESCENDENTES, CIDADANIA, INCLUSÃO SOCIAL, ORGANIZAÇÃO NÃO GOVERNAMENTAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. Inclusion and solidarity as education methodology. Journal of Educational and Social Research, v. 2, n. 7, p. 75-81, 2012Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451207.pdf. Acesso em: 05 ago. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2012). Inclusion and solidarity as education methodology. Journal of Educational and Social Research, 2( 7), 75-81. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451207.pdf
    • NLM

      Siqueira I. Inclusion and solidarity as education methodology [Internet]. Journal of Educational and Social Research. 2012 ; 2( 7): 75-81.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451207.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. Inclusion and solidarity as education methodology [Internet]. Journal of Educational and Social Research. 2012 ; 2( 7): 75-81.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451207.pdf
  • Source: Mediterranean Journal of Social Sciences. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development. Mediterranean Journal of Social Sciences, v. no 2012, n. 14, p. 11-18, 2012Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451169.pdf. Acesso em: 05 ago. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2012). Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development. Mediterranean Journal of Social Sciences, no 2012( 14), 11-18. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451169.pdf
    • NLM

      Siqueira I. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development [Internet]. Mediterranean Journal of Social Sciences. 2012 ; no 2012( 14): 11-18.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451169.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development [Internet]. Mediterranean Journal of Social Sciences. 2012 ; no 2012( 14): 11-18.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451169.pdf
  • Source: Book of proceedings, v.1. Conference titles: International Conference on Teaching and Learning. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development. 2012, Anais.. Granada: International Association for Teaching and Learning, 2012. Disponível em: http://ectn-assoc.cpe.fr/news/letter/2012/05/1305_201211_SpeAME2_NG-ICTL2012-Conference-Book-of-Proceedings.pdf. Acesso em: 05 ago. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2012). Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development. In Book of proceedings, v.1. Granada: International Association for Teaching and Learning. Recuperado de http://ectn-assoc.cpe.fr/news/letter/2012/05/1305_201211_SpeAME2_NG-ICTL2012-Conference-Book-of-Proceedings.pdf
    • NLM

      Siqueira I. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development [Internet]. Book of proceedings, v.1. 2012 ;[citado 2024 ago. 05 ] Available from: http://ectn-assoc.cpe.fr/news/letter/2012/05/1305_201211_SpeAME2_NG-ICTL2012-Conference-Book-of-Proceedings.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development [Internet]. Book of proceedings, v.1. 2012 ;[citado 2024 ago. 05 ] Available from: http://ectn-assoc.cpe.fr/news/letter/2012/05/1305_201211_SpeAME2_NG-ICTL2012-Conference-Book-of-Proceedings.pdf
  • Source: New library world. Unidades: FFLCH, ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO, BIBLIOTECONOMIA, BIBLIOTECAS, BIBLIOTECAS, BIBLIOTECAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANDRADE, Diva Carraro de e VERGUEIRO, Waldomiro. Collection development in academic libraries: a Brazilian library's experience. New library world, v. 97, n. 1128, p. 15-24, 1996Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/03074809610120171. Acesso em: 05 ago. 2024.
    • APA

      Andrade, D. C. de, & Vergueiro, W. (1996). Collection development in academic libraries: a Brazilian library's experience. New library world, 97( 1128), 15-24. doi:10.1108/03074809610120171
    • NLM

      Andrade DC de, Vergueiro W. Collection development in academic libraries: a Brazilian library's experience [Internet]. New library world. 1996 ; 97( 1128): 15-24.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1108/03074809610120171
    • Vancouver

      Andrade DC de, Vergueiro W. Collection development in academic libraries: a Brazilian library's experience [Internet]. New library world. 1996 ; 97( 1128): 15-24.[citado 2024 ago. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1108/03074809610120171

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024