Filtros : "APRENDIZAGEM MOTORA" "Polônia" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Human movement. Unidade: EEFE

    Subjects: APRENDIZAGEM MOTORA, NATAÇÃO, PRÁTICA DE ENSINO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARQUES-DAHI, Maria Teresa da Silva Pinto et al. Verbal instructions on learning the Front-Crawl: emphasizing a single component or the interaction between components. Human movement, v. 17, n. ju 2016, p. 80-86, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1515/humo-2016-0017. Acesso em: 23 jun. 2024.
    • APA

      Marques-Dahi, M. T. da S. P., Bastos, F. H., Araújo, U. O. de, Walter, C., & Freudenheim, A. M. (2016). Verbal instructions on learning the Front-Crawl: emphasizing a single component or the interaction between components. Human movement, 17( ju 2016), 80-86. doi:10.1515/humo-2016-0017
    • NLM

      Marques-Dahi MT da SP, Bastos FH, Araújo UO de, Walter C, Freudenheim AM. Verbal instructions on learning the Front-Crawl: emphasizing a single component or the interaction between components [Internet]. Human movement. 2016 ; 17( ju 2016): 80-86.[citado 2024 jun. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1515/humo-2016-0017
    • Vancouver

      Marques-Dahi MT da SP, Bastos FH, Araújo UO de, Walter C, Freudenheim AM. Verbal instructions on learning the Front-Crawl: emphasizing a single component or the interaction between components [Internet]. Human movement. 2016 ; 17( ju 2016): 80-86.[citado 2024 jun. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1515/humo-2016-0017
  • Source: Human Movement. Unidade: EEFE

    Subjects: APRENDIZAGEM MOTORA, IDOSOS, BOCHA, ATIVIDADE FÍSICA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOUZA, Marina G. T. X. de et al. The contextual interference effect on sport-specific motor learning in older adults. Human Movement, v. 16, n. 3, p. 112-118, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1515/humo-2015-0036. Acesso em: 23 jun. 2024.
    • APA

      Souza, M. G. T. X. de, Nunes, M. E. S., Corrêa, U. C., & Santos, S. dos. (2015). The contextual interference effect on sport-specific motor learning in older adults. Human Movement, 16( 3), 112-118. doi:10.1515/humo-2015-0036
    • NLM

      Souza MGTX de, Nunes MES, Corrêa UC, Santos S dos. The contextual interference effect on sport-specific motor learning in older adults [Internet]. Human Movement. 2015 ; 16( 3): 112-118.[citado 2024 jun. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1515/humo-2015-0036
    • Vancouver

      Souza MGTX de, Nunes MES, Corrêa UC, Santos S dos. The contextual interference effect on sport-specific motor learning in older adults [Internet]. Human Movement. 2015 ; 16( 3): 112-118.[citado 2024 jun. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1515/humo-2015-0036
  • Source: Human Movement. Unidade: EACH

    Subjects: APRENDIZAGEM MOTORA, HABILIDADES MOTORAS, NATAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RIED, Bettina e RODRIGUES, Graciele Massoli e MEIRA JÚNIOR, Cássio de Miranda. Analysis of previous perceptual and motor experience in breaststroke kick learning. Human Movement, v. 16, n. 4, p. 181-188, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1515/humo-2015-0044. Acesso em: 23 jun. 2024.
    • APA

      Ried, B., Rodrigues, G. M., & Meira Júnior, C. de M. (2015). Analysis of previous perceptual and motor experience in breaststroke kick learning. Human Movement, 16( 4), 181-188. doi:10.1515/humo-2015-0044
    • NLM

      Ried B, Rodrigues GM, Meira Júnior C de M. Analysis of previous perceptual and motor experience in breaststroke kick learning [Internet]. Human Movement. 2015 ; 16( 4): 181-188.[citado 2024 jun. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1515/humo-2015-0044
    • Vancouver

      Ried B, Rodrigues GM, Meira Júnior C de M. Analysis of previous perceptual and motor experience in breaststroke kick learning [Internet]. Human Movement. 2015 ; 16( 4): 181-188.[citado 2024 jun. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1515/humo-2015-0044
  • Source: Human Movement. Unidade: EEFE

    Subjects: HABILIDADES MOTORAS, APRENDIZAGEM MOTORA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Thiago Augusto Costa de et al. Effects of internal and external attentional foci on motor skill learning: testing the automation hypothesis. Human Movement, v. 14, n. 3, p. 194-199, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.2478/humo-2013-002. Acesso em: 23 jun. 2024.
    • APA

      Oliveira, T. A. C. de, Denardi, R. A., Tani, G., & Corrêa, U. C. (2013). Effects of internal and external attentional foci on motor skill learning: testing the automation hypothesis. Human Movement, 14( 3), 194-199. doi:10.2478/humo-2013-002
    • NLM

      Oliveira TAC de, Denardi RA, Tani G, Corrêa UC. Effects of internal and external attentional foci on motor skill learning: testing the automation hypothesis [Internet]. Human Movement. 2013 ; 14( 3): 194-199.[citado 2024 jun. 23 ] Available from: https://doi.org/10.2478/humo-2013-002
    • Vancouver

      Oliveira TAC de, Denardi RA, Tani G, Corrêa UC. Effects of internal and external attentional foci on motor skill learning: testing the automation hypothesis [Internet]. Human Movement. 2013 ; 14( 3): 194-199.[citado 2024 jun. 23 ] Available from: https://doi.org/10.2478/humo-2013-002

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024