Filtros : "IQSC-SQF" "Turquia" Removido: "FOB-BAB" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: TOJET - Turkish Online Journal of Educational Technology. Unidade: IQSC

    Assunto: QUÍMICA (ENSINO)

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LOURENÇO, Ariane Baffa e WEINBERGER, Armin e QUEIROZ, Salete Linhares. The use of blogs in pré-service chemistry teacher education. TOJET - Turkish Online Journal of Educational Technology, v. 1, p. 574-580, 2015Tradução . . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9a506ca2-06e2-40e0-b468-bf0078bbf20d/P16175.pdf. Acesso em: 18 jun. 2024.
    • APA

      Lourenço, A. B., Weinberger, A., & Queiroz, S. L. (2015). The use of blogs in pré-service chemistry teacher education. TOJET - Turkish Online Journal of Educational Technology, 1, 574-580. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/9a506ca2-06e2-40e0-b468-bf0078bbf20d/P16175.pdf
    • NLM

      Lourenço AB, Weinberger A, Queiroz SL. The use of blogs in pré-service chemistry teacher education [Internet]. TOJET - Turkish Online Journal of Educational Technology. 2015 ;1 574-580.[citado 2024 jun. 18 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9a506ca2-06e2-40e0-b468-bf0078bbf20d/P16175.pdf
    • Vancouver

      Lourenço AB, Weinberger A, Queiroz SL. The use of blogs in pré-service chemistry teacher education [Internet]. TOJET - Turkish Online Journal of Educational Technology. 2015 ;1 574-580.[citado 2024 jun. 18 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9a506ca2-06e2-40e0-b468-bf0078bbf20d/P16175.pdf
  • Source: Abstracts. Conference titles: ESERA - European Science Education Research Association - Conference. Unidade: IQSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, QUÍMICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      QUEIROZ, Salete Linhares et al. Undergraduate chemistry students´s arguments in oral presentations. 2009, Anais.. Istanbul: Instituto de Química de São Carlos, Universidade de São Paulo, 2009. . Acesso em: 18 jun. 2024.
    • APA

      Queiroz, S. L., Velloso, A. M. de S., Motheo, A. de J., & Sá, L. P. (2009). Undergraduate chemistry students´s arguments in oral presentations. In Abstracts. Istanbul: Instituto de Química de São Carlos, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Queiroz SL, Velloso AM de S, Motheo A de J, Sá LP. Undergraduate chemistry students´s arguments in oral presentations. Abstracts. 2009 ;[citado 2024 jun. 18 ]
    • Vancouver

      Queiroz SL, Velloso AM de S, Motheo A de J, Sá LP. Undergraduate chemistry students´s arguments in oral presentations. Abstracts. 2009 ;[citado 2024 jun. 18 ]
  • Source: Abstracts. Conference titles: ESERA - European Science Education Research Association - Conference. Unidade: IQSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, QUÍMICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      QUEIROZ, Salete Linhares et al. Argumentation model as a tool for analyzing the quality on undergraduate chemistry students´s scientific writing. 2009, Anais.. Istanbul: Instituto de Química de São Carlos, Universidade de São Paulo, 2009. . Acesso em: 18 jun. 2024.
    • APA

      Queiroz, S. L., Oliveira, J. R. S. de, Batista, A. A., & Kelly, G. (2009). Argumentation model as a tool for analyzing the quality on undergraduate chemistry students´s scientific writing. In Abstracts. Istanbul: Instituto de Química de São Carlos, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Queiroz SL, Oliveira JRS de, Batista AA, Kelly G. Argumentation model as a tool for analyzing the quality on undergraduate chemistry students´s scientific writing. Abstracts. 2009 ;[citado 2024 jun. 18 ]
    • Vancouver

      Queiroz SL, Oliveira JRS de, Batista AA, Kelly G. Argumentation model as a tool for analyzing the quality on undergraduate chemistry students´s scientific writing. Abstracts. 2009 ;[citado 2024 jun. 18 ]
  • Source: Proceedings. Conference titles: International Conference on Chemical Education. Unidade: IQSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, QUÍMICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      QUEIROZ, Salete Linhares. Using journal articles to achieve academic goals in a physical chemistry course. 2004, Anais.. Istanbul: Turkish Chemical Society, 2004. . Acesso em: 18 jun. 2024.
    • APA

      Queiroz, S. L. (2004). Using journal articles to achieve academic goals in a physical chemistry course. In Proceedings. Istanbul: Turkish Chemical Society.
    • NLM

      Queiroz SL. Using journal articles to achieve academic goals in a physical chemistry course. Proceedings. 2004 ;[citado 2024 jun. 18 ]
    • Vancouver

      Queiroz SL. Using journal articles to achieve academic goals in a physical chemistry course. Proceedings. 2004 ;[citado 2024 jun. 18 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024