Didactic sequence for teaching structural molecular biology to various educational levels, through practical and ludic teaching resources (2014)
- Authors:
- USP affiliated authors: BELTRAMINI, LEILA MARIA - IFSC ; BOSSOLAN, NELMA REGINA SEGNINI - IFSC
- Unidade: IFSC
- DOI: 10.1111/febs.12919
- Subjects: PROTEÍNAS (ESTUDO); MATERIAL DIDÁTICO; BIOLOGIA MOLECULAR
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Publisher: Wiley-Blackwell
- Publisher place: Chichester
- Date published: 2014
- Source:
- Título do periódico: FEBS Journal
- ISSN: 1742-464X
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 281, suppl. 1, p. 427, abstr. MON-516, Sept. 2014
- Conference titles: FEBS EMBO Conference
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo é de acesso aberto
- URL de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: bronze
-
ABNT
BELTRAMINI, Leila Maria e BOSSOLAN, Nelma Regina Segnini. Didactic sequence for teaching structural molecular biology to various educational levels, through practical and ludic teaching resources. FEBS Journal. Chichester: Wiley-Blackwell. Disponível em: https://doi.org/10.1111/febs.12919. Acesso em: 26 set. 2024. , 2014 -
APA
Beltramini, L. M., & Bossolan, N. R. S. (2014). Didactic sequence for teaching structural molecular biology to various educational levels, through practical and ludic teaching resources. FEBS Journal. Chichester: Wiley-Blackwell. doi:10.1111/febs.12919 -
NLM
Beltramini LM, Bossolan NRS. Didactic sequence for teaching structural molecular biology to various educational levels, through practical and ludic teaching resources [Internet]. FEBS Journal. 2014 ; 281 427.[citado 2024 set. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1111/febs.12919 -
Vancouver
Beltramini LM, Bossolan NRS. Didactic sequence for teaching structural molecular biology to various educational levels, through practical and ludic teaching resources [Internet]. FEBS Journal. 2014 ; 281 427.[citado 2024 set. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1111/febs.12919 - Update in molecular biology and biotechnology: providing alternative for sciences and biology teachers
- A club of science on molecular biology and biotechnology
- Espaço interativo do CBME: desenvolvimento e avaliação de textos de apoio ao professor voltados aos temas de microbiologia e de biotecnologia
- Clube de ciências do ensino fundamental
- Aproximando ciência e tecnologia de alunos do ensino médio através de oficinas em parceria com a escola da família
- Teaching protein synthesis: development, evaluation and validation of a board game for use in different levels of teaching
- Set of activities addressed for elementary scholl students: cells and the genetic material
- Conceptions of elementary and high school teachers on biotechnology
- Elaboração de um módulo de atividades para o Clube de Ciências do CBME
- Evaluation of interactive space of CBME as a scientific dissemination center
Informações sobre o DOI: 10.1111/febs.12919 (Fonte: oaDOI API)
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas