The organization of work based on standardisation: the question of scripts in call centers (1998)
- Autores:
- Autores USP: MASCIA, FAUSTO LEOPOLDO - EP ; SZNELWAR, LAERTE IDAL - EP
- Unidade: EP
- Assunto: ENGENHARIA DE PRODUÇÃO
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Fonte:
- Título do periódico: Human factors in organizational design and management
-
ABNT
MASCIA, Fausto e SZNELWAR, Laerte. The organization of work based on standardisation: the question of scripts in call centers. Human factors in organizational design and management. Tradução . Amsterdan: Elsevier, 1998. . . Acesso em: 18 set. 2024. -
APA
Mascia, F., & Sznelwar, L. (1998). The organization of work based on standardisation: the question of scripts in call centers. In Human factors in organizational design and management. Amsterdan: Elsevier. -
NLM
Mascia F, Sznelwar L. The organization of work based on standardisation: the question of scripts in call centers. In: Human factors in organizational design and management. Amsterdan: Elsevier; 1998. [citado 2024 set. 18 ] -
Vancouver
Mascia F, Sznelwar L. The organization of work based on standardisation: the question of scripts in call centers. In: Human factors in organizational design and management. Amsterdan: Elsevier; 1998. [citado 2024 set. 18 ] - Ergonomia
- A proposta de uma edição brasileira deste texto de Christophe Dejours ... [Prefácio à edição brasileira]
- The dialogue and the script: the conflit between different logic in costumer services
- L'empêchement au travail: une source majeure de TMS?
- Trabalhar em centrais de atendimento: a busca de sentido em tarefas esvaziadas
- Trabalho, tecnologia e organização
- De l'impossible évaluation de ce qui n'a pas de limite, et des conséquences pour ceux qui ont quand même à y faire face
- Trabalho, tecnologia e organização
- Com o intuito de dar continuidade ao projeto da Coleção Cadernos de TTO ... [Prefácio]
- A inteligência (não reconhecida) do trabalho
Como citar
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas