I'm here, and always have been! (2021)
- Authors:
- USP affiliated authors: SILVA, MAURÍCIO ANDRÉ DA - MAE ; CARNEIRO, CARLA GIBERTONI - MAE ; CURY, MARÍLIA XAVIER - MAE
- Unidade: MAE
- Subjects: GRUPOS INDÍGENAS; EXPOSIÇÕES MUSEOLÓGICAS; CURADORIA MUSEOLÓGICA; DECOLONIALIDADE
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Publisher: Committee for Education and Cultural Action (CECA)
- Publisher place: Leuven
- Date published: 2021
- Source:
- Título do periódico: BEST PRACTICE: a tool to improve museum education internationally
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 9
-
ABNT
SILVA, Maurício André da e CARNEIRO, Carla Gibertoni e CURY, Marília Xavier. I'm here, and always have been!. BEST PRACTICE: a tool to improve museum education internationally. Tradução . Leuven: Committee for Education and Cultural Action (CECA), 2021. v. 9. . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9157751b-31ef-4336-a77a-2e338e90a98c/PMXC.256%20-%203090653.pdf. Acesso em: 12 set. 2024. -
APA
Silva, M. A. da, Carneiro, C. G., & Cury, M. X. (2021). I'm here, and always have been!. In BEST PRACTICE: a tool to improve museum education internationally (Vol. 9). Leuven: Committee for Education and Cultural Action (CECA). Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/9157751b-31ef-4336-a77a-2e338e90a98c/PMXC.256%20-%203090653.pdf -
NLM
Silva MA da, Carneiro CG, Cury MX. I'm here, and always have been! [Internet]. In: BEST PRACTICE: a tool to improve museum education internationally. Leuven: Committee for Education and Cultural Action (CECA); 2021. [citado 2024 set. 12 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9157751b-31ef-4336-a77a-2e338e90a98c/PMXC.256%20-%203090653.pdf -
Vancouver
Silva MA da, Carneiro CG, Cury MX. I'm here, and always have been! [Internet]. In: BEST PRACTICE: a tool to improve museum education internationally. Leuven: Committee for Education and Cultural Action (CECA); 2021. [citado 2024 set. 12 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9157751b-31ef-4336-a77a-2e338e90a98c/PMXC.256%20-%203090653.pdf - Formação de educadores de museus
- Kaingang, Guarani Nhandewa e Terena: resistência já! fortalecimento e união das culturas indígenas
- As coisas que viram patrimônio: importância da legislação patrimonial
- Escuta das narrativas indígenas na exposição colaborativa do MAE-USP: desafios para o desenvolvimento de ações educativas eticamente responsáveis e engajadas nos museus = Listening to indigenous narratives in the MAE-USP collaborative exhibition: challenges for the development of ethically responsible and engaged educational activities in museums
- Beleza e saber - plumária índigena: exposição, educação e recepção
- All things indian reception of the exhibition beauty and knowledge - indigenous featherwork
- Kit educativo das casas subterrâneas
- Kit educativo de Lagoa Santa
- Arqueólogos da USP resgatam os caminhos da Grécia Antiga [Entrevista]
- Kit educativo da Amazônia Central
Download do texto completo
Tipo | Nome | Link | |
---|---|---|---|
PMXC.256 - 3090653.pdf | Direct link |
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas