The global food consumer (2011)
- Autor:
- Autor USP: NEVES, MARCOS FAVA - FEARP
- Unidade: FEARP
- Assuntos: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR; INDÚSTRIA DE ALIMENTOS; PRODUTOS NOVOS
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Editora: World Scientific Publishing
- Local: Hackensack
- Data de publicação: 2011
- ISBN: 9789814365833
- Fonte:
- Título do periódico: The future of food business: the facts, the impacts, the acts
- Volume/Número/Paginação/Ano: 173 p
-
ABNT
NEVES, Marcos Fava. The global food consumer. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts[S.l: s.n.], 2011. -
APA
Neves, M. F. (2011). The global food consumer. In The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing. -
NLM
Neves MF. The global food consumer. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. -
Vancouver
Neves MF. The global food consumer. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. - Plano de preços e produtos para uma empresa de conservas finas
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