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  • Unidade: EP

    Subjects: MOTORES DE PASSO, ANÁLISE DE DESEMPENHO

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    • ABNT

      SOUZA, Danilo Henrique Costa. Robotic arm using step motors: studies for optimal operation and load mass estimation. 2020. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2020. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-01042021-144721/. Acesso em: 14 nov. 2025.
    • APA

      Souza, D. H. C. (2020). Robotic arm using step motors: studies for optimal operation and load mass estimation. (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-01042021-144721/
    • NLM

      Souza DHC. Robotic arm using step motors: studies for optimal operation and load mass estimation. [Internet]. 2020 ;[citado 2025 nov. 14 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-01042021-144721/
    • Vancouver

      Souza DHC. Robotic arm using step motors: studies for optimal operation and load mass estimation. [Internet]. 2020 ;[citado 2025 nov. 14 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-01042021-144721/
  • Unidade: EP

    Assunto: ROBÓTICA

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    • ABNT

      STEVANI, Isabella. Robust Control of a 2-DOF parallel mechanism combining feedback linearization and H-infinity design. 2020. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2020. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-05032021-105847/. Acesso em: 14 nov. 2025.
    • APA

      Stevani, I. (2020). Robust Control of a 2-DOF parallel mechanism combining feedback linearization and H-infinity design. (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-05032021-105847/
    • NLM

      Stevani I. Robust Control of a 2-DOF parallel mechanism combining feedback linearization and H-infinity design. [Internet]. 2020 ;[citado 2025 nov. 14 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-05032021-105847/
    • Vancouver

      Stevani I. Robust Control of a 2-DOF parallel mechanism combining feedback linearization and H-infinity design. [Internet]. 2020 ;[citado 2025 nov. 14 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-05032021-105847/
  • Unidade: EP

    Subjects: SISTEMAS DE CONTROLE, MODELOS MATEMÁTICOS, SUSPENSÃO MECÂNICA

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    • ABNT

      FALLEIROS, Murilo Fregonesi. Aplicação de controladores H-infinito em modelo não linear de suspensão ativa eletromagnética. 2018. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-21092018-150816/. Acesso em: 14 nov. 2025.
    • APA

      Falleiros, M. F. (2018). Aplicação de controladores H-infinito em modelo não linear de suspensão ativa eletromagnética (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-21092018-150816/
    • NLM

      Falleiros MF. Aplicação de controladores H-infinito em modelo não linear de suspensão ativa eletromagnética [Internet]. 2018 ;[citado 2025 nov. 14 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-21092018-150816/
    • Vancouver

      Falleiros MF. Aplicação de controladores H-infinito em modelo não linear de suspensão ativa eletromagnética [Internet]. 2018 ;[citado 2025 nov. 14 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-21092018-150816/
  • Unidade: EP

    Subjects: BARRA ESTABILIZADORA, VEÍCULOS, MÉTODO DOS ELEMENTOS FINITOS

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    • ABNT

      PAES, Joed Henrique. A comparative study of robust control methods applied to vehicle anti-roll system by active sway bar. 2018. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-08032019-103616/. Acesso em: 14 nov. 2025.
    • APA

      Paes, J. H. (2018). A comparative study of robust control methods applied to vehicle anti-roll system by active sway bar (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-08032019-103616/
    • NLM

      Paes JH. A comparative study of robust control methods applied to vehicle anti-roll system by active sway bar [Internet]. 2018 ;[citado 2025 nov. 14 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-08032019-103616/
    • Vancouver

      Paes JH. A comparative study of robust control methods applied to vehicle anti-roll system by active sway bar [Internet]. 2018 ;[citado 2025 nov. 14 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3139/tde-08032019-103616/

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