Filtros : "NETTO, ALEXANDRE PANOSSO" "VIAGENS" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Marketing & Tourism Review. Unidade: EACH

    Subjects: VIAGENS, TURISMO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMARGO, Gabriela Ferreira et al. Multiplicidade e complexidade dos motivos de viagem: evidências da demanda de turismo de um grande centro urbano. Marketing & Tourism Review, v. 5, n. 1, p. 01-28, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.29149/mtr.v5i1.5807. Acesso em: 17 nov. 2025.
    • APA

      Camargo, G. F., Rodrigues, D., Panosso Netto, A., & Santos, G. E. de O. (2020). Multiplicidade e complexidade dos motivos de viagem: evidências da demanda de turismo de um grande centro urbano. Marketing & Tourism Review, 5( 1), 01-28. doi:10.29149/mtr.v5i1.5807
    • NLM

      Camargo GF, Rodrigues D, Panosso Netto A, Santos GE de O. Multiplicidade e complexidade dos motivos de viagem: evidências da demanda de turismo de um grande centro urbano [Internet]. Marketing & Tourism Review. 2020 ; 5( 1): 01-28.[citado 2025 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.29149/mtr.v5i1.5807
    • Vancouver

      Camargo GF, Rodrigues D, Panosso Netto A, Santos GE de O. Multiplicidade e complexidade dos motivos de viagem: evidências da demanda de turismo de um grande centro urbano [Internet]. Marketing & Tourism Review. 2020 ; 5( 1): 01-28.[citado 2025 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.29149/mtr.v5i1.5807
  • Source: Tourism Economics : the Business and Finance of Tourism and Recreation. Unidade: EACH

    Subjects: TURISMO, TURISMO INTERNACIONAL, VIAGENS, STATUS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GUNTER, Ulrich e PANOSSO NETTO, Alexandre. International travel to and from Brazil: overseas tourism as a luxury good and a status symbol. Tourism Economics : the Business and Finance of Tourism and Recreation, v. 22, n. 5, p. 1-19, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5367/te.2015.0473. Acesso em: 17 nov. 2025.
    • APA

      Gunter, U., & Panosso Netto, A. (2016). International travel to and from Brazil: overseas tourism as a luxury good and a status symbol. Tourism Economics : the Business and Finance of Tourism and Recreation, 22( 5), 1-19. doi:10.5367/te.2015.0473
    • NLM

      Gunter U, Panosso Netto A. International travel to and from Brazil: overseas tourism as a luxury good and a status symbol [Internet]. Tourism Economics : the Business and Finance of Tourism and Recreation. 2016 ; 22( 5): 1-19.[citado 2025 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.5367/te.2015.0473
    • Vancouver

      Gunter U, Panosso Netto A. International travel to and from Brazil: overseas tourism as a luxury good and a status symbol [Internet]. Tourism Economics : the Business and Finance of Tourism and Recreation. 2016 ; 22( 5): 1-19.[citado 2025 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.5367/te.2015.0473

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2025