Customer-enterprise integration as success factor in the personalization strategy (2012)
Source: Anais. Conference titles: Congresso Internacional de Gestão da Tecnologia e Sistemas de Informação - CONTECSI. Unidade: EP
Subjects: INTERNET, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, MODELO DE NEGÓCIO, EMPRESAS (SERVIÇOS;RELAÇÃO)
ABNT
KISSIMOTO, Kumiko Oshio e LAURINDO, Fernando José Barbin. Customer-enterprise integration as success factor in the personalization strategy. 2012, Anais.. São Paulo: TECSI/EAC/FEA/USP, 2012. Disponível em: http://www.tecsi.fea.usp.br/envio/contecsi/index.php/contecsi/9contecsi/paper/view/3412/1914. Acesso em: 27 nov. 2025.APA
Kissimoto, K. O., & Laurindo, F. J. B. (2012). Customer-enterprise integration as success factor in the personalization strategy. In Anais. São Paulo: TECSI/EAC/FEA/USP. Recuperado de http://www.tecsi.fea.usp.br/envio/contecsi/index.php/contecsi/9contecsi/paper/view/3412/1914NLM
Kissimoto KO, Laurindo FJB. Customer-enterprise integration as success factor in the personalization strategy [Internet]. Anais. 2012 ;[citado 2025 nov. 27 ] Available from: http://www.tecsi.fea.usp.br/envio/contecsi/index.php/contecsi/9contecsi/paper/view/3412/1914Vancouver
Kissimoto KO, Laurindo FJB. Customer-enterprise integration as success factor in the personalization strategy [Internet]. Anais. 2012 ;[citado 2025 nov. 27 ] Available from: http://www.tecsi.fea.usp.br/envio/contecsi/index.php/contecsi/9contecsi/paper/view/3412/1914
