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  • Source: Brazilian Business Review. Unidade: FEARP

    Subjects: MARKETING INTERNACIONAL, CONSUMIDOR, LUXO, MARCAS

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    • ABNT

      MONTANARI, Maria Gabriela et al. Country of origin effect: a study with Brazilian consumers in the luxury market. Brazilian Business Review, v. 15, n. 4, p. 348-362, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.15728/bbr.2018.15.4.3. Acesso em: 16 ago. 2024.
    • APA

      Montanari, M. G., Rodrigues, J. M., Giraldi, J. de M. E., & Neves, M. F. (2018). Country of origin effect: a study with Brazilian consumers in the luxury market. Brazilian Business Review, 15( 4), 348-362. doi:10.15728/bbr.2018.15.4.3
    • NLM

      Montanari MG, Rodrigues JM, Giraldi J de ME, Neves MF. Country of origin effect: a study with Brazilian consumers in the luxury market [Internet]. Brazilian Business Review. 2018 ; 15( 4): 348-362.[citado 2024 ago. 16 ] Available from: https://doi.org/10.15728/bbr.2018.15.4.3
    • Vancouver

      Montanari MG, Rodrigues JM, Giraldi J de ME, Neves MF. Country of origin effect: a study with Brazilian consumers in the luxury market [Internet]. Brazilian Business Review. 2018 ; 15( 4): 348-362.[citado 2024 ago. 16 ] Available from: https://doi.org/10.15728/bbr.2018.15.4.3
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração. Unidade: EACH

    Subjects: LUXO, MARKETING DE LUXO, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR

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    • ABNT

      HEMZO, Miguel Angelo e HEMZO, Liliana Fusco. A general theory of luxury: How Magic, Power, Success and the Individualism shaped today’s luxury. 2018, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2018. Disponível em: http://login.semead.com.br/21semead/anais/arquivos/1451.pdf. Acesso em: 16 ago. 2024.
    • APA

      Hemzo, M. A., & Hemzo, L. F. (2018). A general theory of luxury: How Magic, Power, Success and the Individualism shaped today’s luxury. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de http://login.semead.com.br/21semead/anais/arquivos/1451.pdf
    • NLM

      Hemzo MA, Hemzo LF. A general theory of luxury: How Magic, Power, Success and the Individualism shaped today’s luxury [Internet]. Anais. 2018 ;[citado 2024 ago. 16 ] Available from: http://login.semead.com.br/21semead/anais/arquivos/1451.pdf
    • Vancouver

      Hemzo MA, Hemzo LF. A general theory of luxury: How Magic, Power, Success and the Individualism shaped today’s luxury [Internet]. Anais. 2018 ;[citado 2024 ago. 16 ] Available from: http://login.semead.com.br/21semead/anais/arquivos/1451.pdf
  • Unidade: FAU

    Subjects: DESIGN, ARTESANATO, MERCADO CULTURAL, POLÍTICAS PÚBLICAS, LUXO

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    • ABNT

      NICOLETTI, Viviane Mattos. A apropriação do saber fazer artesanal e da imagem do artesão pelo mercado de luxo: o design como mediador. 2018. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/16/16134/tde-13092018-145911/. Acesso em: 16 ago. 2024.
    • APA

      Nicoletti, V. M. (2018). A apropriação do saber fazer artesanal e da imagem do artesão pelo mercado de luxo: o design como mediador (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/16/16134/tde-13092018-145911/
    • NLM

      Nicoletti VM. A apropriação do saber fazer artesanal e da imagem do artesão pelo mercado de luxo: o design como mediador [Internet]. 2018 ;[citado 2024 ago. 16 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/16/16134/tde-13092018-145911/
    • Vancouver

      Nicoletti VM. A apropriação do saber fazer artesanal e da imagem do artesão pelo mercado de luxo: o design como mediador [Internet]. 2018 ;[citado 2024 ago. 16 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/16/16134/tde-13092018-145911/

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