The Brand and the internationalization of Brazilian Franchises (2018)
Unidade: ESALQSubjects: FRANQUIA, INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS, MARCAS, MARKETING INTERNACIONAL
ABNT
RODRIGUES, Thelma Valéria Rocha et al. The Brand and the internationalization of Brazilian Franchises. . São Paulo: ESPM. Disponível em: https://pesquisa.espm.br/wp-content/uploads/2020/05/2018-livro_verde_internacionalizacao_EN.pdf. Acesso em: 07 nov. 2024. , 2018APA
Rodrigues, T. V. R., Spers, E. E., Borini, F. M., Bretas, V. P. G., Melo, P. L. de R., Ogasavara, M. H., & Camargo, A. (2018). The Brand and the internationalization of Brazilian Franchises. São Paulo: ESPM. Recuperado de https://pesquisa.espm.br/wp-content/uploads/2020/05/2018-livro_verde_internacionalizacao_EN.pdfNLM
Rodrigues TVR, Spers EE, Borini FM, Bretas VPG, Melo PL de R, Ogasavara MH, Camargo A. The Brand and the internationalization of Brazilian Franchises [Internet]. 2018 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://pesquisa.espm.br/wp-content/uploads/2020/05/2018-livro_verde_internacionalizacao_EN.pdfVancouver
Rodrigues TVR, Spers EE, Borini FM, Bretas VPG, Melo PL de R, Ogasavara MH, Camargo A. The Brand and the internationalization of Brazilian Franchises [Internet]. 2018 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://pesquisa.espm.br/wp-content/uploads/2020/05/2018-livro_verde_internacionalizacao_EN.pdf