Filtros : "NEVES, MARCOS FAVA" "Indexado no Scopus" Removido: "Pioneira" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: International Food and Agribusiness Management Review. Unidade: FEARP

    Subjects: ALIMENTOS, PREÇOS, INFLAÇÃO, BIOCOMBUSTÍVEIS, SUSTENTABILIDADE, SOLUÇÃO DE PROBLEMAS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. Industry speaks: strategies for solving the food inflation problem. International Food and Agribusiness Management Review, v. 11, n. 3, p. 179-186, 2008Tradução . . Acesso em: 17 out. 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2008). Industry speaks: strategies for solving the food inflation problem. International Food and Agribusiness Management Review, 11( 3), 179-186.
    • NLM

      Neves MF. Industry speaks: strategies for solving the food inflation problem. International Food and Agribusiness Management Review. 2008 ; 11( 3): 179-186.[citado 2024 out. 17 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Industry speaks: strategies for solving the food inflation problem. International Food and Agribusiness Management Review. 2008 ; 11( 3): 179-186.[citado 2024 out. 17 ]
  • Source: Agroalimentaria. Unidade: FEARP

    Subjects: AGRONEGÓCIO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava e CASTRO, Luciano Thomé y. Agronegocio y desarrollo sustentable. Agroalimentaria, v. 14, n. 27, p. 43-53, 2008Tradução . . Acesso em: 17 out. 2024.
    • APA

      Neves, M. F., & Castro, L. T. y. (2008). Agronegocio y desarrollo sustentable. Agroalimentaria, 14( 27), 43-53.
    • NLM

      Neves MF, Castro LT y. Agronegocio y desarrollo sustentable. Agroalimentaria. 2008 ; 14( 27): 43-53.[citado 2024 out. 17 ]
    • Vancouver

      Neves MF, Castro LT y. Agronegocio y desarrollo sustentable. Agroalimentaria. 2008 ; 14( 27): 43-53.[citado 2024 out. 17 ]
  • Source: Marketing Intelligence and Planning. Unidade: FEARP

    Subjects: MARKETING, SISTEMAS OPERACIONAIS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. Strategic marketing plans and collaborative networks. Marketing Intelligence and Planning, v. 25, n. 2, p. 175-192, 2007Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/02634500710737951. Acesso em: 17 out. 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2007). Strategic marketing plans and collaborative networks. Marketing Intelligence and Planning, 25( 2), 175-192. doi:10.1108/02634500710737951
    • NLM

      Neves MF. Strategic marketing plans and collaborative networks [Internet]. Marketing Intelligence and Planning. 2007 ; 25( 2): 175-192.[citado 2024 out. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1108/02634500710737951
    • Vancouver

      Neves MF. Strategic marketing plans and collaborative networks [Internet]. Marketing Intelligence and Planning. 2007 ; 25( 2): 175-192.[citado 2024 out. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1108/02634500710737951

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024