Brazil's image as a social representation process (2011)
Source: African Journal of Business Management. Unidade: FEARP
Subjects: IMAGEM ORGANIZACIONAL, EMPRESAS
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
GIRALDI, Janaina de Moura Engracia e GIRALDI, Iara de Moura Engracia e SCADUTO, Alessandro Antonio. Brazil's image as a social representation process. African Journal of Business Management, v. 5, n. 22, p. 8821-8831, 2011Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5897/ajbm10.1510. Acesso em: 18 out. 2024.APA
Giraldi, J. de M. E., Giraldi, I. de M. E., & Scaduto, A. A. (2011). Brazil's image as a social representation process. African Journal of Business Management, 5( 22), 8821-8831. doi:10.5897/ajbm10.1510NLM
Giraldi J de ME, Giraldi I de ME, Scaduto AA. Brazil's image as a social representation process [Internet]. African Journal of Business Management. 2011 ; 5( 22): 8821-8831.[citado 2024 out. 18 ] Available from: https://doi.org/10.5897/ajbm10.1510Vancouver
Giraldi J de ME, Giraldi I de ME, Scaduto AA. Brazil's image as a social representation process [Internet]. African Journal of Business Management. 2011 ; 5( 22): 8821-8831.[citado 2024 out. 18 ] Available from: https://doi.org/10.5897/ajbm10.1510