Filtros : "EP" "ENGENHARIA" "Proceedings" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Proceedings. Conference titles: IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE). Unidade: EP

    Subjects: EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA, LABORATÓRIOS, ENGENHARIA

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOLIS LASTRA, Javier Ulises e BRANDÃO, Anarosa Alves Franco e ALBERTINI, Bruno de Carvalho. Teaching-learning process proposal For remote laboratories. 2023, Anais.. New York: Escola Politécnica, Universidade de São Paulo, 2023. Disponível em: https://doi.org/10.1109/EDUNINE57531.2023.10102839. Acesso em: 10 ago. 2024.
    • APA

      Solis Lastra, J. U., Brandão, A. A. F., & Albertini, B. de C. (2023). Teaching-learning process proposal For remote laboratories. In Proceedings. New York: Escola Politécnica, Universidade de São Paulo. doi:10.1109/EDUNINE57531.2023.10102839
    • NLM

      Solis Lastra JU, Brandão AAF, Albertini B de C. Teaching-learning process proposal For remote laboratories [Internet]. Proceedings. 2023 ;[citado 2024 ago. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1109/EDUNINE57531.2023.10102839
    • Vancouver

      Solis Lastra JU, Brandão AAF, Albertini B de C. Teaching-learning process proposal For remote laboratories [Internet]. Proceedings. 2023 ;[citado 2024 ago. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1109/EDUNINE57531.2023.10102839
  • Source: Proceedings. Conference titles: Ibero-American Submit on Engineering Education. Unidade: EP

    Subjects: PROFISSÕES, ENGENHARIA

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NAKAO, Osvaldo Shigueru. A importância da divulgação das áreas e dos modos de atuação do engenheiro. 2003, Anais.. São José dos Campos, SP: UNIVAP-Universidade do Vale do Paraíba, 2003. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/147bf0c8-8328-4ca0-aec6-99e46714693f/Nakao-2003-Importancia.pdf. Acesso em: 10 ago. 2024.
    • APA

      Nakao, O. S. (2003). A importância da divulgação das áreas e dos modos de atuação do engenheiro. In Proceedings. São José dos Campos, SP: UNIVAP-Universidade do Vale do Paraíba. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/147bf0c8-8328-4ca0-aec6-99e46714693f/Nakao-2003-Importancia.pdf
    • NLM

      Nakao OS. A importância da divulgação das áreas e dos modos de atuação do engenheiro [Internet]. Proceedings. 2003 ;[citado 2024 ago. 10 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/147bf0c8-8328-4ca0-aec6-99e46714693f/Nakao-2003-Importancia.pdf
    • Vancouver

      Nakao OS. A importância da divulgação das áreas e dos modos de atuação do engenheiro [Internet]. Proceedings. 2003 ;[citado 2024 ago. 10 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/147bf0c8-8328-4ca0-aec6-99e46714693f/Nakao-2003-Importancia.pdf
  • Source: Proceedings. Conference titles: International Conference on Engineering and Computer Education. Unidades: EP, EESC

    Subjects: ENGENHARIA, MULTIMÍDIA, ESTRUTURAS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NORONHA, M. et al. Multimedia-based environment in structural engineering education. 2000, Anais.. São Paulo, SP: SENAC, 2000. . Acesso em: 10 ago. 2024.
    • APA

      Noronha, M., Bittencourt, T. N., Proença, S. P. B., & Guello, G. de A. (2000). Multimedia-based environment in structural engineering education. In Proceedings. São Paulo, SP: SENAC.
    • NLM

      Noronha M, Bittencourt TN, Proença SPB, Guello G de A. Multimedia-based environment in structural engineering education. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 ago. 10 ]
    • Vancouver

      Noronha M, Bittencourt TN, Proença SPB, Guello G de A. Multimedia-based environment in structural engineering education. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 ago. 10 ]
  • Source: Proceedings. Conference titles: World Congress of Engineering Educators and Industry Leaders. Unidade: EP

    Subjects: ENGENHARIA, EDUCAÇÃO (ESTUDO E ENSINO), CURSO DE EXTENSÃO UNIVERSITÁRIA

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SALVAGNI, Ronaldo de Breyne e DAMASCENO, Eduardo Camilher. Engineering education as lifelong education: an eighteen-year experiment and new challenges in continuing engineering education. 1996, Anais.. Paris: Unesco/Unido/Uati/Wfeo, 1996. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/1e09c065-a80a-425c-875e-c4c9538f20dc/salvagni-1996-engineering%20education.pdf. Acesso em: 10 ago. 2024.
    • APA

      Salvagni, R. de B., & Damasceno, E. C. (1996). Engineering education as lifelong education: an eighteen-year experiment and new challenges in continuing engineering education. In Proceedings. Paris: Unesco/Unido/Uati/Wfeo. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/1e09c065-a80a-425c-875e-c4c9538f20dc/salvagni-1996-engineering%20education.pdf
    • NLM

      Salvagni R de B, Damasceno EC. Engineering education as lifelong education: an eighteen-year experiment and new challenges in continuing engineering education [Internet]. Proceedings. 1996 ;[citado 2024 ago. 10 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/1e09c065-a80a-425c-875e-c4c9538f20dc/salvagni-1996-engineering%20education.pdf
    • Vancouver

      Salvagni R de B, Damasceno EC. Engineering education as lifelong education: an eighteen-year experiment and new challenges in continuing engineering education [Internet]. Proceedings. 1996 ;[citado 2024 ago. 10 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/1e09c065-a80a-425c-875e-c4c9538f20dc/salvagni-1996-engineering%20education.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024