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  • Fonte: Advances in supply chain analysis in agri-food systems : University of São Paulo and University of Wageningen : 18 years of academic cooperation. Unidade: FEA

    Assunto: CONTRATOS (TEORIA)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ZYLBERSZTAJN, Decio e ZUURBIER, Peter. A non-naive explanation of trust. Advances in supply chain analysis in agri-food systems : University of São Paulo and University of Wageningen : 18 years of academic cooperation. Tradução . São Paulo: Singular, 2009. . . Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Zylbersztajn, D., & Zuurbier, P. (2009). A non-naive explanation of trust. In Advances in supply chain analysis in agri-food systems : University of São Paulo and University of Wageningen : 18 years of academic cooperation. São Paulo: Singular.
    • NLM

      Zylbersztajn D, Zuurbier P. A non-naive explanation of trust. In: Advances in supply chain analysis in agri-food systems : University of São Paulo and University of Wageningen : 18 years of academic cooperation. São Paulo: Singular; 2009. [citado 2024 ago. 09 ]
    • Vancouver

      Zylbersztajn D, Zuurbier P. A non-naive explanation of trust. In: Advances in supply chain analysis in agri-food systems : University of São Paulo and University of Wageningen : 18 years of academic cooperation. São Paulo: Singular; 2009. [citado 2024 ago. 09 ]
  • Fonte: Journal of Business & Industrial Marketing. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava e ZUURBIER, Peter e CAMPOMAR, Marcos Cortez. A model for the distribution channels planning process. Journal of Business & Industrial Marketing, v. 16, n. 6/7, p. 518-539, 2001Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/08858620110408757. Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Neves, M. F., Zuurbier, P., & Campomar, M. C. (2001). A model for the distribution channels planning process. Journal of Business & Industrial Marketing, 16( 6/7), 518-539. doi:10.1108/08858620110408757
    • NLM

      Neves MF, Zuurbier P, Campomar MC. A model for the distribution channels planning process [Internet]. Journal of Business & Industrial Marketing. 2001 ; 16( 6/7): 518-539.[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://doi.org/10.1108/08858620110408757
    • Vancouver

      Neves MF, Zuurbier P, Campomar MC. A model for the distribution channels planning process [Internet]. Journal of Business & Industrial Marketing. 2001 ; 16( 6/7): 518-539.[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://doi.org/10.1108/08858620110408757
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: Congresso Brasileiro de Economia e Sociologia Rural. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava e ZUURBIER, Peter e CAMPOMAR, Marcos Cortez. A model for the distribution channels planning process. 2000, Anais.. Brasília: UNICAMP/IRSA/SOBER, 2000. . Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Neves, M. F., Zuurbier, P., & Campomar, M. C. (2000). A model for the distribution channels planning process. In Proceedings. Brasília: UNICAMP/IRSA/SOBER.
    • NLM

      Neves MF, Zuurbier P, Campomar MC. A model for the distribution channels planning process. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 ago. 09 ]
    • Vancouver

      Neves MF, Zuurbier P, Campomar MC. A model for the distribution channels planning process. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 ago. 09 ]
  • Fonte: Italian Food & Beverage Technology. Unidade: FEA

    Assunto: INDÚSTRIA DE ALIMENTOS

    Como citar
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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava et al. The future competitiveness of the European Union food market. Italian Food & Beverage Technology, n. 19, p. 13-20, 2000Tradução . . Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Neves, M. F., Castro, L. T. e, Zuurbier, P., & Vlaar, P. (2000). The future competitiveness of the European Union food market. Italian Food & Beverage Technology, ( 19), 13-20.
    • NLM

      Neves MF, Castro LT e, Zuurbier P, Vlaar P. The future competitiveness of the European Union food market. Italian Food & Beverage Technology. 2000 ;( 19): 13-20.[citado 2024 ago. 09 ]
    • Vancouver

      Neves MF, Castro LT e, Zuurbier P, Vlaar P. The future competitiveness of the European Union food market. Italian Food & Beverage Technology. 2000 ;( 19): 13-20.[citado 2024 ago. 09 ]
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: International Conference on Chain Management in Agribusiness and the Food Industry. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava e ZUURBIER, Peter e CAMPOMAR, Marcos Cortez. A model for the distribution channels planning process. 2000, Anais.. Wageningen: Wageningen Agricultural University, 2000. . Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Neves, M. F., Zuurbier, P., & Campomar, M. C. (2000). A model for the distribution channels planning process. In Proceedings. Wageningen: Wageningen Agricultural University.
    • NLM

      Neves MF, Zuurbier P, Campomar MC. A model for the distribution channels planning process. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 ago. 09 ]
    • Vancouver

      Neves MF, Zuurbier P, Campomar MC. A model for the distribution channels planning process. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 ago. 09 ]
  • Nome do evento: World Food and Agribusiness Congress. Unidade: FEA

    Assunto: AGRICULTURA (ASPECTOS ECONÔMICOS)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ZYLBERSZTAJN, Decio e ZUURBIER, Peter. A non-naive explanation of trust: avoiding mistaken decisions for agribusiness chain management. (Disponível em http://agecon.tamu.edu/iama/1999_forum_papers.htm). 1999, Anais.. College Station: IAMA, 1999. . Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Zylbersztajn, D., & Zuurbier, P. (1999). A non-naive explanation of trust: avoiding mistaken decisions for agribusiness chain management. (Disponível em http://agecon.tamu.edu/iama/1999_forum_papers.htm). In . College Station: IAMA.
    • NLM

      Zylbersztajn D, Zuurbier P. A non-naive explanation of trust: avoiding mistaken decisions for agribusiness chain management. (Disponível em http://agecon.tamu.edu/iama/1999_forum_papers.htm). 1999 ;[citado 2024 ago. 09 ]
    • Vancouver

      Zylbersztajn D, Zuurbier P. A non-naive explanation of trust: avoiding mistaken decisions for agribusiness chain management. (Disponível em http://agecon.tamu.edu/iama/1999_forum_papers.htm). 1999 ;[citado 2024 ago. 09 ]
  • Fonte: Preços Agrícolas. Unidade: FEA

    Assuntos: INDÚSTRIA DE ALIMENTOS, AGRICULTURA (ASPECTOS ECONÔMICOS)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava et al. O mercado de alimentos e bebidas na União Européia. Preços Agrícolas, v. 14, n. 149, p. 9-13, 1999Tradução . . Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Neves, M. F., Zuurbier, P., Vlarr, P., & Castro, L. T. e. (1999). O mercado de alimentos e bebidas na União Européia. Preços Agrícolas, 14( 149), 9-13.
    • NLM

      Neves MF, Zuurbier P, Vlarr P, Castro LT e. O mercado de alimentos e bebidas na União Européia. Preços Agrícolas. 1999 ; 14( 149): 9-13.[citado 2024 ago. 09 ]
    • Vancouver

      Neves MF, Zuurbier P, Vlarr P, Castro LT e. O mercado de alimentos e bebidas na União Européia. Preços Agrícolas. 1999 ; 14( 149): 9-13.[citado 2024 ago. 09 ]

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