Filtros : "TERCEIRIZAÇÃO" "Venezuela" Limpar


  • Source: Revista Espacios. Unidade: FEA

    Subjects: INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS, TERCEIRIZAÇÃO, ESTRATÉGIA ORGANIZACIONAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GIÃO, Paulo Roberto e OLIVEIRA JUNIOR, Moacir de Miranda. Proposal for a dynamic value chain and how it can responsible for internationalization of firms. Revista Espacios, v. 32, n. 1, p. 18-20, 2011Tradução . . Disponível em: http://www.revistaespacios.com/a11v32n01/11320161.html. Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Gião, P. R., & Oliveira Junior, M. de M. (2011). Proposal for a dynamic value chain and how it can responsible for internationalization of firms. Revista Espacios, 32( 1), 18-20. Recuperado de http://www.revistaespacios.com/a11v32n01/11320161.html
    • NLM

      Gião PR, Oliveira Junior M de M. Proposal for a dynamic value chain and how it can responsible for internationalization of firms [Internet]. Revista Espacios. 2011 ; 32( 1): 18-20.[citado 2024 out. 05 ] Available from: http://www.revistaespacios.com/a11v32n01/11320161.html
    • Vancouver

      Gião PR, Oliveira Junior M de M. Proposal for a dynamic value chain and how it can responsible for internationalization of firms [Internet]. Revista Espacios. 2011 ; 32( 1): 18-20.[citado 2024 out. 05 ] Available from: http://www.revistaespacios.com/a11v32n01/11320161.html
  • Source: Revista Espacios. Unidade: FEA

    Subjects: RECURSOS HUMANOS, TERCEIRIZAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MELO, Pedro Lucas de Resende e BORINI, Felipe Mendes e OLIVEIRA JUNIOR, Moacir de Miranda. Human resources and strategy in outsourced and in-house call centers: empirical findings from Brazil. Revista Espacios, v. 30, n. 9, 2009Tradução . . Disponível em: http://www.revistaespacios.com/a09v30n04/09300431.html. Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Melo, P. L. de R., Borini, F. M., & Oliveira Junior, M. de M. (2009). Human resources and strategy in outsourced and in-house call centers: empirical findings from Brazil. Revista Espacios, 30( 9). Recuperado de http://www.revistaespacios.com/a09v30n04/09300431.html
    • NLM

      Melo PL de R, Borini FM, Oliveira Junior M de M. Human resources and strategy in outsourced and in-house call centers: empirical findings from Brazil [Internet]. Revista Espacios. 2009 ; 30( 9):[citado 2024 out. 05 ] Available from: http://www.revistaespacios.com/a09v30n04/09300431.html
    • Vancouver

      Melo PL de R, Borini FM, Oliveira Junior M de M. Human resources and strategy in outsourced and in-house call centers: empirical findings from Brazil [Internet]. Revista Espacios. 2009 ; 30( 9):[citado 2024 out. 05 ] Available from: http://www.revistaespacios.com/a09v30n04/09300431.html

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024