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  • Source: Business Management Review. Unidades: FEA, ECA

    Subjects: MARCAS, COMUNICAÇÃO EM MARKETING, ATENÇÃO, INFLUÊNCIA DA COMUNICAÇÃO

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    • ABNT

      ANDREOLI, Tais Pasquotto e VELOSO, Andres Rodriguez e BATISTA, Leandro Leonardo. Attention in advertisers brand processing: a theoretical essay on the attention levels and its implications in terms of influence on the individual consumer memory. Business Management Review, v. 4, n. 3, p. 318-329, 2014Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002672481.pdf. Acesso em: 02 out. 2024.
    • APA

      Andreoli, T. P., Veloso, A. R., & Batista, L. L. (2014). Attention in advertisers brand processing: a theoretical essay on the attention levels and its implications in terms of influence on the individual consumer memory. Business Management Review, 4( 3), 318-329. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002672481.pdf
    • NLM

      Andreoli TP, Veloso AR, Batista LL. Attention in advertisers brand processing: a theoretical essay on the attention levels and its implications in terms of influence on the individual consumer memory [Internet]. Business Management Review. 2014 ; 4( 3): 318-329.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002672481.pdf
    • Vancouver

      Andreoli TP, Veloso AR, Batista LL. Attention in advertisers brand processing: a theoretical essay on the attention levels and its implications in terms of influence on the individual consumer memory [Internet]. Business Management Review. 2014 ; 4( 3): 318-329.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002672481.pdf
  • Source: Lecturas Educación Física y Deportes. Unidade: EACH

    Subjects: IMAGEM CORPORAL, ATIVIDADE FÍSICA, INFLUÊNCIA DA COMUNICAÇÃO, ESTÉTICA

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    • ABNT

      VENOSO, Bruno et al. A influência da propaganda de equipamentos de atividade física não monitorada e sua relação com saúde e estética. Lecturas Educación Física y Deportes, v. 15, n. 151, 2010Tradução . . Disponível em: http://www.efdeportes.com/efd151/propaganda-de-equipamentos-de-atividade-fisica.htm. Acesso em: 02 out. 2024.
    • APA

      Venoso, B., Rezende, C. A., Toledo, D. C., Lourenço, F. da S., Mesquita, H. L., Gomes, H. C., et al. (2010). A influência da propaganda de equipamentos de atividade física não monitorada e sua relação com saúde e estética. Lecturas Educación Física y Deportes, 15( 151). Recuperado de http://www.efdeportes.com/efd151/propaganda-de-equipamentos-de-atividade-fisica.htm
    • NLM

      Venoso B, Rezende CA, Toledo DC, Lourenço F da S, Mesquita HL, Gomes HC, Antunes MS, Amin M, Almeida MAB de. A influência da propaganda de equipamentos de atividade física não monitorada e sua relação com saúde e estética [Internet]. Lecturas Educación Física y Deportes. 2010 ; 15( 151):[citado 2024 out. 02 ] Available from: http://www.efdeportes.com/efd151/propaganda-de-equipamentos-de-atividade-fisica.htm
    • Vancouver

      Venoso B, Rezende CA, Toledo DC, Lourenço F da S, Mesquita HL, Gomes HC, Antunes MS, Amin M, Almeida MAB de. A influência da propaganda de equipamentos de atividade física não monitorada e sua relação com saúde e estética [Internet]. Lecturas Educación Física y Deportes. 2010 ; 15( 151):[citado 2024 out. 02 ] Available from: http://www.efdeportes.com/efd151/propaganda-de-equipamentos-de-atividade-fisica.htm

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