Filtros : "CULTURA INDÍGENA" "EACH" Removido: "Indexado no: PsycINFO" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Convergencias: Revista de Invesitigação e Ensino das Artes. Unidade: EACH

    Assunto: CULTURA INDÍGENA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, João Victor Brito dos Santos e KANAMARU, Antonio Takao. Klara Hartoch, Anni Albers and indigenous references in modern textile design. Convergencias: Revista de Invesitigação e Ensino das Artes, v. 16, n. 31, p. 119-127, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.53681/c1514225187514391s.31.141. Acesso em: 28 set. 2024.
    • APA

      Carvalho, J. V. B. dos S., & Kanamaru, A. T. (2023). Klara Hartoch, Anni Albers and indigenous references in modern textile design. Convergencias: Revista de Invesitigação e Ensino das Artes, 16( 31), 119-127. doi:10.53681/c1514225187514391s.31.141
    • NLM

      Carvalho JVB dos S, Kanamaru AT. Klara Hartoch, Anni Albers and indigenous references in modern textile design [Internet]. Convergencias: Revista de Invesitigação e Ensino das Artes. 2023 ; 16( 31): 119-127.[citado 2024 set. 28 ] Available from: https://doi.org/10.53681/c1514225187514391s.31.141
    • Vancouver

      Carvalho JVB dos S, Kanamaru AT. Klara Hartoch, Anni Albers and indigenous references in modern textile design [Internet]. Convergencias: Revista de Invesitigação e Ensino das Artes. 2023 ; 16( 31): 119-127.[citado 2024 set. 28 ] Available from: https://doi.org/10.53681/c1514225187514391s.31.141
  • Source: Learning and Individual Differences. Unidade: EACH

    Subjects: ÍNDIOS, KAYAPÓ, CRIANÇAS, CULTURA INDÍGENA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RUIZ-MALLÉN, Isabel et al. Children's use of time and traditional ecological learning. A case study in two Amazonian indigenous societies. Learning and Individual Differences, v. 27, p. 213\2013222, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2012.12.012. Acesso em: 28 set. 2024.
    • APA

      Ruiz-Mallén, I., Morsello, C., Reyes-Garcia, V., & Faria, R. B. M. de. (2013). Children's use of time and traditional ecological learning. A case study in two Amazonian indigenous societies. Learning and Individual Differences, 27, 213\2013222. doi:10.1016/j.lindif.2012.12.012
    • NLM

      Ruiz-Mallén I, Morsello C, Reyes-Garcia V, Faria RBM de. Children's use of time and traditional ecological learning. A case study in two Amazonian indigenous societies [Internet]. Learning and Individual Differences. 2013 ; 27 213\2013222.[citado 2024 set. 28 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2012.12.012
    • Vancouver

      Ruiz-Mallén I, Morsello C, Reyes-Garcia V, Faria RBM de. Children's use of time and traditional ecological learning. A case study in two Amazonian indigenous societies [Internet]. Learning and Individual Differences. 2013 ; 27 213\2013222.[citado 2024 set. 28 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2012.12.012

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024