Filtros : "ECA" "INTERNET" "Inglês" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Psychology Research and Behavior Management. Unidade: ECA

    Assuntos: MÍDIAS SOCIAIS, INTERNET, VÍCIO, CONTROLE EMOCIONAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      B'ACHNIO, Agata et al. Self-control and digital media addiction: the mediating role of media multitasking and time style. Psychology Research and Behavior Management, v. 16, p. 2283-2296, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.2147/PRBM.S408993. Acesso em: 08 out. 2025.
    • APA

      B'achnio, A., Przepiórka, A., Cudo, A., Angeluci, A., Ben-Ezra, M., Durak, M., et al. (2023). Self-control and digital media addiction: the mediating role of media multitasking and time style. Psychology Research and Behavior Management, 16, 2283-2296. doi:10.2147/PRBM.S408993
    • NLM

      B'achnio A, Przepiórka A, Cudo A, Angeluci A, Ben-Ezra M, Durak M, Kaniasty K, Mazzoni E, Senol-Durak E, Hou WK, Benvenuti M. Self-control and digital media addiction: the mediating role of media multitasking and time style [Internet]. Psychology Research and Behavior Management. 2023 ; 16 2283-2296.[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.2147/PRBM.S408993
    • Vancouver

      B'achnio A, Przepiórka A, Cudo A, Angeluci A, Ben-Ezra M, Durak M, Kaniasty K, Mazzoni E, Senol-Durak E, Hou WK, Benvenuti M. Self-control and digital media addiction: the mediating role of media multitasking and time style [Internet]. Psychology Research and Behavior Management. 2023 ; 16 2283-2296.[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.2147/PRBM.S408993
  • Fonte: Páginas a&b: arquivos e bibliotecas. Unidade: ECA

    Assuntos: ESTUDANTES, JOVENS, COMUNICAÇÃO DIGITAL, TECNOLOGIA EDUCACIONAL, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO, LETRAMENTO DIGITAL, COMPETÊNCIA INFORMACIONAL, INTERNET, EDUCAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARELLI, Brasilina e ANGELUCI, Alan. Emerging trends on Brazilian connected students behavior. Páginas a&b: arquivos e bibliotecas, v. 3, n. 14, p. 28-37, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.21747/21836671/pag14a3. Acesso em: 08 out. 2025.
    • APA

      Passarelli, B., & Angeluci, A. (2020). Emerging trends on Brazilian connected students behavior. Páginas a&b: arquivos e bibliotecas, 3( 14), 28-37. doi:10.21747/21836671/pag14a3
    • NLM

      Passarelli B, Angeluci A. Emerging trends on Brazilian connected students behavior [Internet]. Páginas a&b: arquivos e bibliotecas. 2020 ; 3( 14): 28-37.[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.21747/21836671/pag14a3
    • Vancouver

      Passarelli B, Angeluci A. Emerging trends on Brazilian connected students behavior [Internet]. Páginas a&b: arquivos e bibliotecas. 2020 ; 3( 14): 28-37.[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.21747/21836671/pag14a3
  • Fonte: Net-activism: how digital technologies have been changing individual and collective actions. Unidade: ECA

    Assuntos: ATIVISMO, INTERNET, MOVIMENTOS SOCIAIS, COMUNICAÇÃO DIGITAL, TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DI FELICE, Massimo. Net-activism and ecological dimensions of action on digital networks: 20 theses in search of a language. Net-activism: how digital technologies have been changing individual and collective actions. Tradução . Roma: Roma TrE-Press, 2017. . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002838077.pdf. Acesso em: 08 out. 2025.
    • APA

      Di Felice, M. (2017). Net-activism and ecological dimensions of action on digital networks: 20 theses in search of a language. In Net-activism: how digital technologies have been changing individual and collective actions. Roma: Roma TrE-Press. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002838077.pdf
    • NLM

      Di Felice M. Net-activism and ecological dimensions of action on digital networks: 20 theses in search of a language [Internet]. In: Net-activism: how digital technologies have been changing individual and collective actions. Roma: Roma TrE-Press; 2017. [citado 2025 out. 08 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002838077.pdf
    • Vancouver

      Di Felice M. Net-activism and ecological dimensions of action on digital networks: 20 theses in search of a language [Internet]. In: Net-activism: how digital technologies have been changing individual and collective actions. Roma: Roma TrE-Press; 2017. [citado 2025 out. 08 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002838077.pdf
  • Fonte: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Unidade: ECA

    Assuntos: JOVENS, INTERNET, EMPREENDEDORISMO, ATIVISMO, EDUCAÇÃO

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARELLI, Brasilina e VETRITTI, Fabiana Grieco Cabral de Mello. #ConnectedYouthBrazil Research: emerging literacies in a hyperconnected society. Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Tradução . Hershey: IGI Global, 2016. . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002804221.pdf. Acesso em: 08 out. 2025.
    • APA

      Passarelli, B., & Vetritti, F. G. C. de M. (2016). #ConnectedYouthBrazil Research: emerging literacies in a hyperconnected society. In Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002804221.pdf
    • NLM

      Passarelli B, Vetritti FGC de M. #ConnectedYouthBrazil Research: emerging literacies in a hyperconnected society [Internet]. In: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global; 2016. [citado 2025 out. 08 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002804221.pdf
    • Vancouver

      Passarelli B, Vetritti FGC de M. #ConnectedYouthBrazil Research: emerging literacies in a hyperconnected society [Internet]. In: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global; 2016. [citado 2025 out. 08 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002804221.pdf
  • Fonte: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Unidade: ECA

    Assuntos: INTERNET, COMPETÊNCIA INFORMACIONAL, WORLD WIDE WEB

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARELLI, Brasilina e PALETTA, Francisco Carlos. Living inside the NET: the primacy of interactions and processes. Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Tradução . Hershey: IGI Global, 2016. . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002726223.pdf. Acesso em: 08 out. 2025.
    • APA

      Passarelli, B., & Paletta, F. C. (2016). Living inside the NET: the primacy of interactions and processes. In Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002726223.pdf
    • NLM

      Passarelli B, Paletta FC. Living inside the NET: the primacy of interactions and processes [Internet]. In: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global; 2016. [citado 2025 out. 08 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002726223.pdf
    • Vancouver

      Passarelli B, Paletta FC. Living inside the NET: the primacy of interactions and processes [Internet]. In: Handbook of research on comparative approaches to the digital age revolution in Europe and the Americas. Hershey: IGI Global; 2016. [citado 2025 out. 08 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/002726223.pdf
  • Nome do evento: Internacional Multi-Conference on Engineering and Technological Innovation : IMETI. Unidades: EP, ECA

    Assuntos: ENGENHARIA ELÉTRICA, INTERNET

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SCHWARTZ, Gilson e SPINA, Edison e AMAZONAS, José Roberto de Almeida. Internet of the future non-engineering challenges. 2010, Anais.. Orlando: Escola Politécnica, Universidade de São Paulo, 2010. . Acesso em: 08 out. 2025.
    • APA

      Schwartz, G., Spina, E., & Amazonas, J. R. de A. (2010). Internet of the future non-engineering challenges. In . Orlando: Escola Politécnica, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Schwartz G, Spina E, Amazonas JR de A. Internet of the future non-engineering challenges. 2010 ;[citado 2025 out. 08 ]
    • Vancouver

      Schwartz G, Spina E, Amazonas JR de A. Internet of the future non-engineering challenges. 2010 ;[citado 2025 out. 08 ]
  • Fonte: Anais. Nome do evento: International Communication Information : Annual Conference. Unidade: ECA

    Assuntos: CIÊNCIA DA INFORMAÇÃO, CIÊNCIA DA COMPUTAÇÃO, INTERNET

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERREIRA, Sueli Mara Soares Pinto e MELLY, Mylene. Using sense-making to study user information needs as the basis for desing a complex website: an application at a major university. 1999, Anais.. San Francisco: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 1999. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/001046742.pdf. Acesso em: 08 out. 2025.
    • APA

      Ferreira, S. M. S. P., & Melly, M. (1999). Using sense-making to study user information needs as the basis for desing a complex website: an application at a major university. In Anais. San Francisco: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/001046742.pdf
    • NLM

      Ferreira SMSP, Melly M. Using sense-making to study user information needs as the basis for desing a complex website: an application at a major university [Internet]. Anais. 1999 ;[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/001046742.pdf
    • Vancouver

      Ferreira SMSP, Melly M. Using sense-making to study user information needs as the basis for desing a complex website: an application at a major university [Internet]. Anais. 1999 ;[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/acervo-local/producao-academica/001046742.pdf

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2025