Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: EACH
Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, PROPAGANDA (INFLUÊNCIAS), MARCAS (AVALIAÇÃO)
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ABNT
HERNANDEZ, Jose Mauro da Costa e AFFONSO, Felipe Marinelli. Seeing is not believing: the influence of advertising skepticism on brand extension evaluations. 2013, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2013. Disponível em: http://www.anpad.org.br/admin/pdf/2013_EnANPAD_MKT476.pdf. Acesso em: 12 nov. 2024.APA
Hernandez, J. M. da C., & Affonso, F. M. (2013). Seeing is not believing: the influence of advertising skepticism on brand extension evaluations. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD. Recuperado de http://www.anpad.org.br/admin/pdf/2013_EnANPAD_MKT476.pdfNLM
Hernandez JM da C, Affonso FM. Seeing is not believing: the influence of advertising skepticism on brand extension evaluations [Internet]. Anais. 2013 ;[citado 2024 nov. 12 ] Available from: http://www.anpad.org.br/admin/pdf/2013_EnANPAD_MKT476.pdfVancouver
Hernandez JM da C, Affonso FM. Seeing is not believing: the influence of advertising skepticism on brand extension evaluations [Internet]. Anais. 2013 ;[citado 2024 nov. 12 ] Available from: http://www.anpad.org.br/admin/pdf/2013_EnANPAD_MKT476.pdf