Filtros : "OTTONI, EDUARDO BENEDICTO" "IP" "APRENDIZAGEM SOCIAL" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Abstracs. Conference titles: Cultural Evolution Society Conference. Unidade: IP

    Subjects: UTILIZAÇÃO DE FERRAMENTAS, APRENDIZAGEM SOCIAL, MACACOS PREGO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OTTONI, Eduardo Benedicto. The lasting and the passing: behavioral traditions and opportunities for social learning in wild tufted capuchin monkeys (Sapajus spp.). 2018, Anais.. Tempe: Cultural Evolution Society, 2018. Disponível em: https://www.eiseverywhere.com/file_uploads/cc6ad2659331cbf44394563f411a2757_CES-Abstracts.pdf. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Ottoni, E. B. (2018). The lasting and the passing: behavioral traditions and opportunities for social learning in wild tufted capuchin monkeys (Sapajus spp.). In Abstracs. Tempe: Cultural Evolution Society. Recuperado de https://www.eiseverywhere.com/file_uploads/cc6ad2659331cbf44394563f411a2757_CES-Abstracts.pdf
    • NLM

      Ottoni EB. The lasting and the passing: behavioral traditions and opportunities for social learning in wild tufted capuchin monkeys (Sapajus spp.) [Internet]. Abstracs. 2018 ;[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://www.eiseverywhere.com/file_uploads/cc6ad2659331cbf44394563f411a2757_CES-Abstracts.pdf
    • Vancouver

      Ottoni EB. The lasting and the passing: behavioral traditions and opportunities for social learning in wild tufted capuchin monkeys (Sapajus spp.) [Internet]. Abstracs. 2018 ;[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://www.eiseverywhere.com/file_uploads/cc6ad2659331cbf44394563f411a2757_CES-Abstracts.pdf
  • Unidade: IP

    Subjects: APRENDIZAGEM SOCIAL, MACACOS PREGO, UTILIZAÇÃO DE FERRAMENTAS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OTTONI, Eduardo Benedicto. Uso de ferramentas e tradições comportamentais em macacos-prego (Cebus spp). 2009. Tese (Livre Docência) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2009. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/livredocencia/47/tde-03052010-123419/. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Ottoni, E. B. (2009). Uso de ferramentas e tradições comportamentais em macacos-prego (Cebus spp) (Tese (Livre Docência). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/livredocencia/47/tde-03052010-123419/
    • NLM

      Ottoni EB. Uso de ferramentas e tradições comportamentais em macacos-prego (Cebus spp) [Internet]. 2009 ;[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/livredocencia/47/tde-03052010-123419/
    • Vancouver

      Ottoni EB. Uso de ferramentas e tradições comportamentais em macacos-prego (Cebus spp) [Internet]. 2009 ;[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/livredocencia/47/tde-03052010-123419/
  • Source: Revista de Etologia. Unidade: IP

    Subjects: MACACOS PREGO, PRIMATAS, PSICOLOGIA EXPERIMENTAL, APRENDIZAGEM SOCIAL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OTTONI, Eduardo Benedicto. Observational learning in the manipulation of a problem-box by Tufted Capuchin Monkeys (Cebus apella). Revista de Etologia, v. 3, n. 2, p. 89-94, 2001Tradução . . Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Ottoni, E. B. (2001). Observational learning in the manipulation of a problem-box by Tufted Capuchin Monkeys (Cebus apella). Revista de Etologia, 3( 2), 89-94.
    • NLM

      Ottoni EB. Observational learning in the manipulation of a problem-box by Tufted Capuchin Monkeys (Cebus apella). Revista de Etologia. 2001 ; 3( 2): 89-94.[citado 2024 out. 04 ]
    • Vancouver

      Ottoni EB. Observational learning in the manipulation of a problem-box by Tufted Capuchin Monkeys (Cebus apella). Revista de Etologia. 2001 ; 3( 2): 89-94.[citado 2024 out. 04 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024