Modeling the new franchise creation decision: the relevance of behavioral reasons (2016)
Source: Revista de Administração Mackenzie. Unidade: FEA
Subjects: TOMADA DE DECISÃO, FRANQUEADOR
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ABNT
AGUIAR, Helder de Souza et al. Modeling the new franchise creation decision: the relevance of behavioral reasons. Revista de Administração Mackenzie, v. 17, n. 5, p. 110-137, 2016Tradução . . Disponível em: http://editorarevistas.mackenzie.br/index.php/RAM/article/view/8601/6150. Acesso em: 15 out. 2024.APA
Aguiar, H. de S., Pauli, S., Yu, A. S. O., & Nascimento, P. T. de S. (2016). Modeling the new franchise creation decision: the relevance of behavioral reasons. Revista de Administração Mackenzie, 17( 5), 110-137. Recuperado de http://editorarevistas.mackenzie.br/index.php/RAM/article/view/8601/6150NLM
Aguiar H de S, Pauli S, Yu ASO, Nascimento PT de S. Modeling the new franchise creation decision: the relevance of behavioral reasons [Internet]. Revista de Administração Mackenzie. 2016 ; 17( 5): 110-137.[citado 2024 out. 15 ] Available from: http://editorarevistas.mackenzie.br/index.php/RAM/article/view/8601/6150Vancouver
Aguiar H de S, Pauli S, Yu ASO, Nascimento PT de S. Modeling the new franchise creation decision: the relevance of behavioral reasons [Internet]. Revista de Administração Mackenzie. 2016 ; 17( 5): 110-137.[citado 2024 out. 15 ] Available from: http://editorarevistas.mackenzie.br/index.php/RAM/article/view/8601/6150