Filtros : "IKEDA, ANA AKEMI" "BALAS" Removido: "LTC" Limpar


  • Source: Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. Conference titles: BALAS 1996. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IKEDA, Ana Akemi. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. 1996, Anais.. Monterrey: BALAS, 1996. . Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Ikeda, A. A. (1996). O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. In Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. Monterrey: BALAS.
    • NLM

      Ikeda AA. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. 1996 ;[citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      Ikeda AA. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. 1996 ;[citado 2024 nov. 05 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024