O marketing de serviços em empresas de pequeno porte (1996)
Source: Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. Conference titles: BALAS 1996. Unidade: FEA
Assunto: MARKETING
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
IKEDA, Ana Akemi. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. 1996, Anais.. Monterrey: BALAS, 1996. . Acesso em: 05 nov. 2024.APA
Ikeda, A. A. (1996). O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. In Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. Monterrey: BALAS.NLM
Ikeda AA. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. 1996 ;[citado 2024 nov. 05 ]Vancouver
Ikeda AA. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. 1996 ;[citado 2024 nov. 05 ]