Filtros : "IKEDA, ANA AKEMI" "BALAS" Removido: "Espanha" Limpar


  • Fonte: Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. Nome do evento: BALAS 1996. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IKEDA, Ana Akemi. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. 1996, Anais.. Monterrey: BALAS, 1996. . Acesso em: 03 out. 2024.
    • APA

      Ikeda, A. A. (1996). O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. In Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. Monterrey: BALAS.
    • NLM

      Ikeda AA. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. 1996 ;[citado 2024 out. 03 ]
    • Vancouver

      Ikeda AA. O marketing de serviços em empresas de pequeno porte. Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. 1996 ;[citado 2024 out. 03 ]

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024