Country image and consumers' instrumental personal values: is there a link? (2013)
Source: Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional. Unidade: FEA
Subjects: PESQUISA DE CONSUMIDOR, MARKETING ESTRATÉGICO, CHINA
ABNT
GIRALDI, Janaina de Moura Engracia e IKEDA, Ana Akemi e VIANA, Adriana Backx Noronha. Country image and consumers' instrumental personal values: is there a link?. Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional, v. 9, n. 3, p. 24-53, 2013Tradução . . Disponível em: http://www.rbgdr.net/revista/index.php/rbgdr/article/view/1124/344. Acesso em: 03 out. 2024.APA
Giraldi, J. de M. E., Ikeda, A. A., & Viana, A. B. N. (2013). Country image and consumers' instrumental personal values: is there a link? Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional, 9( 3), 24-53. Recuperado de http://www.rbgdr.net/revista/index.php/rbgdr/article/view/1124/344NLM
Giraldi J de ME, Ikeda AA, Viana ABN. Country image and consumers' instrumental personal values: is there a link? [Internet]. Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional. 2013 ; 9( 3): 24-53.[citado 2024 out. 03 ] Available from: http://www.rbgdr.net/revista/index.php/rbgdr/article/view/1124/344Vancouver
Giraldi J de ME, Ikeda AA, Viana ABN. Country image and consumers' instrumental personal values: is there a link? [Internet]. Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional. 2013 ; 9( 3): 24-53.[citado 2024 out. 03 ] Available from: http://www.rbgdr.net/revista/index.php/rbgdr/article/view/1124/344